|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
| Tack för svaren. Verkar som att man kan kanske komma undan med 20 tkr inkl montering och allt... | |
|
Ja det gör du nog. Men jag skulle nog inte lägga ut 20k kr för det paketet. Då kör jag hellre bara på fronten. Som man lätt kan montera själv. Och lack nån tusenlapp. typ 5000 kr sammanlagt |
|
| låter faktiskt som en bra idé. Vingen behöver jag inte och sidokjolarna märks knappt! | |
|
precis för mycket pengar för något som inte märks så mycket. Dock följer inte vingen med i aerodymaik paketet. Bara front,bak och sidokjolar. Ska se om det kanske kommer någon tysklands resa snart. Då kanske jag kan ta hem en extra front till dig? Kan ju höra av mig om det blir av...Där nere kostar en front olackerad 388 Euro |
|
|
grymt! Det skulle vara jättesnällt och självklart skulle du även få lite lön för mödan! ;-) Förresten, hur får du med dig den hem? Med släp eller? |
|
|
Nej jag lånar farsgubbens jobbar bil peugeot expert, Får jag även med lite öl på köpet :D... Men det här är inte aktuellt just för tillfället. Blir mer framemot sommaren, dock. Dom kan även lackera där nere för ytterligare 190 euro. Eller om du kasnke har nån som gör det svart/billigare |
|
| Men kan man montera på den själv sen eller? | |
|
Absolut! Se här en "how to" guide: Länk Ska nog inte vara några större problem. |
|
| nice! Hör av dig när du bestämt dig för att åka bara! | |
|
Japp det gör jag, kanske kan få med några till och få grupp rabatt =D |
|
| Skulle också kunna hoppa på en frontspoiler om du får plats.... | |
|
Ja absolut plats är inga problem, Får nog in ett tiotal spoilers... Men som sagt jag återkommer när jag har lite mer kött på bena. Ska höra med dom om man kanske kan få en grupp rabatt! |
|
|
Behöver väcka liv i min gamla tråd... Äntligen dags för Inspektion 1. Ringde BMW Group i mölndal och fick ett pris på 4100 kr. Vad har ni andra betalat för Insp. 1? |
|
|
ingenting än så länge min är bara körd 2200 mil snart, oljeservicen kommer upp snart, får bli till nästa år. När är inspektion 1? |
|
| Min har rullat nästan 4400 mil när det väl är dags för insp.1. Jag har 60 mil kvar... | |
| Btw, Fantastiska Z4:an: Köpte du M-spoilern till slut? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.