|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
CiM: Funkar det bra eller? ;) Blir inte du störd av ljudet? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
SR |
Nå... hur är det nu då? Går den inte ens igång under vintern (dvs. under +5 grader)??? Då kan det ju knappast märkas någon effekt-skillnad ivarjefall?!.. ;-) Eller för den delen soppaförbruknings-ökning (Dä med ev. större soppaförbrukning beror då nog troligare på blyet i högerdojjan istället å det ligger ju där för jämnan... :-) ) Å om det nu är så att den inte hostar igång vid temp. under 5 grader, kör den ändå igång (förutsatt att snöflingan är "intryckt") lite då och då för att "motionera" systemet, eller är det helt meningslöst att ha den intryckt m.a.o under vintern??? För egen del trycker jag in den lite då och då, främst under längre turer. Har iofs inte märkt någon kyl-effekt av det, men det trodde jag främst berodde på att automatiken ändå står på 21 grader och med tanke på säsongens yttertemp. så kan ju det inte märkas ändå isåfall.... //SR ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.