AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
670

Värderingsfråga E39 523i -99

Hej.

Undrar om priset på detta objekt är helt uppåt väggarna, eller om priset är rimligt? Givetvis svårt att värdera utan att ha sett bilen, men ungefär?

Länk

Tacksam för svar!

Pärlan: Länk
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Utan att veta någonting om den där bilen eller värden så tycker jag det är helt sjukt mycket bil för pengarna. Rätt allting. En sak jag reflekterade på är att på annonsen på autopower så har bilen ingen lyktspolning fram. Vilken jag trodde alla svensksålda bilar hadde.
Det har du minsann rätt i. Skumt. Nu har jag ju iofs inte pratat med säljaren ännu, men det kanske finns någon förklaring på det.
Annars går ju svensksåld el. import att utröna via vv, när jag fått ett reg. nr.

Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
80tkr plus minus någon tusing, samt att det verkar vara dåliga sommarostar som den rullar på och det drar ner priset.Bilar innan facelift är mera svårsålda så prutläge.

mvh
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Håller med, runt 80kkr.
Okej. Ska se vad det kan vara möjligt att få lös den för.

danielb: har sett fler kort på den nu. Den har lyktspolning fram.

Tack för svaren!

Tror också att 95KSEK är klart i överkant. E39 verkar ha hamnat i en andra andning i värdefall nu....

...Respiratorn i sammanhanget heter M-sportpaket II, utan den så blir det platt fall och rena rama pannkakan med sylt. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.