|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha lite hjälp med montering av reiger m3 front!.. undrar om någon vet nån firma i hbg (Skåne) området som kan montera den .. Bmw`s firmor e alldeles för dyra.. ha de gott | |
|
Hör med någon som håller på med krockskador? Jag hade gjort det själv, är inte så svårt som man kan tro. Mvh Björn Länk |
|
|
har kollat lite själv och hört hur man ska göra , men när jag fick reda på att man ska borra 2 egna hål genom spoilern till orginal fronten blev jag tveksam att göra de själv.. har inte tillgång till en bil lyft iheller som hade underlättat väldigt mycke.. |
|
|
Hur ser fronten ut som du ska sätta på?? Mvh Björn Länk |
|
| Som en m3 front ska se ut .. fast den har inga hål eller festen den e helt slät på övansidan liksom .. | |
|
Ok. Kolla med någon firma som pysslar med styling dom brukar ha koll på läget och om dom vill montera den till dig. Mvh Björn Länk |
|
| jupp men finns de några i hbg skåne området du vet om ?? | |
|
Extreme car styling pysslar väl med det tror jag. Mvh Björn Länk |
|
| Kollade inte så noga på sidan men den ligger i uppsala de är en bit ifrån om man säger så.. tack ändå | |
|
Extreme car styling ligger i Helsingborg vid postcentralen. Mvh Björn Länk |
|
|
Hör med www.nfs.nu i malmö kanske? // M.v.h. Spajjjs |
|
| Nu var det några år sedan sist jag besökte Jarls Bilservice utanför Helsingborg. Men jag upplevde dem som duktiga och billiga i alla fall på reservdelar. Kolla med dem. www.jarlsbilservice.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.