|
|
|
|---|---|
|
Vi tänker träffas i Jönköping på Lördag 14:00 samling vid BMW Jakobsson bil . det blir en lite runda på stan och en bit mat .. massa bmw snack! Alla är välkomna. BMW Z3M-POWER FOR EVER | |
|
De flesta Zor står väl i garaget nu och väntar på våren. Eller har jag fel? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det kan nog stämma.. men det finns en del som kör hela året åxå. /Peter BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Säkerligen, Dock tror jag att de flesta här på autopower inte har sina Z:or som bruksbilar och därför är risken stor att få kommer. Vill inte låta negativ men de flesta som kör sin Z i ur och skur som bruksbil hänger nog inte här... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Min Z4á står oxå i garaget och väntar otåligt på att vårsolen ska visa sig :-) Men den är inte avställd. Jag passar på att ta en liten runda då och då när vädret och väglaget tillåter det .. och givetvis med en tvätt/puts direkt efteråt. Skulle tro att det finns en del Z-or som inte är avställda .. men många är det inte. Mvh Maria |
|
|
JA.. DET VISAR SIG HUR MÅNGA SOM KOMMER.. man måste börja någonstans.. vi kommer ju att göra detta fler gånger ! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
| Det är kallt, men soligt och fint. Jag dyker upp .. | |
|
Jag var där prick kl:14.00 ... inte en endaste Z-bil var där:( väntade 20 min, sedan åkte jag iväg .. Mvh Maria |
|
|
bmwjonsson: Höhö nu får du allt förklara dig... |
|
|
Highway star: :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fint att du postar i god tid så man hinner planera.. Eller så var det kanske bra att du inte gjorde det, det hade varit liiite surt att åka till Jönköping och "bara" hitta Z4 Maria, som låter som om hon var lika förrvirrad som jag hade varit. / Fredrik |
|
| japp, jag har också min i garaget, den väntar på varmare tider... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.