|
|
|
|---|---|
|
jag skulle beställa M paket fjädrar idag till min 528 touring för att få den lite lägre. detta gick inte om man inte hade ett chassinummer till en bil med den utrustningen originalmonterad. finns det någon som har en bil som min fast med M-paket? (528iA touring, nivåreglering, ) resten av uppgifterna behöver inte stämma för det kan man kryssa i som man vill. | |
|
Denna kanske? Länk I så fall har den ch.nr: Regnr: HXD394 Färg: MGRÖN Fabrikat: BMW 528IA/5 Årsmodell: 1999 Fordonsslag: PB Chassinummer: DP61040GS41210 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2004-06-24) Antal ägare: 6 Datum för första reg.: 1999-01-28 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gång: 1999-02-15 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 142 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 2000 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1270 Max lastvikt: 510 Kopplingsanordning 1: KULA Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 225/60R15 96W Kaross: Täckt Drivmedel: BENSIN MVH Christofer |
|
|
Länkade till fel bil... Länk MVH Christofer |
|
|
Det går alldeles utmärkt att fixa utan ett chassi. |
|
|
227 heter det på Touringspråk. |
|
|
tackar - bmw sa att de inte kunde ta fram en sån fjäder om de inte hade ett chassi nummer - jag tyckte det lät konstigt, så jag ska höra på fler ställen. |
|
|
Varför köpa halvdana originalfjädrar när det finns H&R fjädersatser med olika mm sänkningar. mvh |
|
| BMW kan visst ta fram det! Den som sa att dom inte kan det borde inte jobba kvar där... | |
|
tja får ligga på dem lite bättre....jag har inte hittat H&R satser som bara sänker ca 20mm fram....... |
|
|
Skriv ditt chassinr här så tror jag någon fixar fjädernummer åt dig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.