|
|
|
|---|---|
|
Skall troligtvis köpa en BMW 320iM Touring -04, av en släkting, vad skall jag ge? Han sa att jag skall få den till ett "bra pris", men vad är ett "bra pris"? Spec: 3000mil Metallic Komfortpaket M-Sport paket 18" M-fälgar 16" vinterdäck på alu Svensksåld /M | |
| Hos bilhandlare söderut begärs det 210-250000:- för en sådan så kring 200 000:- och gärna under det är ett bra pris tycker jag, trevlig och snygg bil, speciellt då den har M-sport paketet. | |
Helga |
Allt under 225´med den utrustningen är ett bra pris för köparen. //Helga |
|
Visst är även 225 ett helt ok pris men speciellt bra är det väl inte, man kan kanske förutsätta att släktingen ska byta in den och då bör väl kanske inbytespriset vara det rätta priset att betala. Länk Bilpriser.se värderar en sådan till 230 vid köp hos handlare och till 204-217 vid privatköp. |
|
|
Säger nog som Helga att 225' är ok och desta mer under det priset desto bättre blir det. Har kollat en hel del 320iT och 320dT i Tyskland och hos BMW-handlare ligger dom i regel högre än priset ovan. ___ //Ulf |
|
|
Jag gav 200´för en -03 i höstas.Hade då kollat runt en hel del,och det var ett bra pris då.215`är helt ok för denna bil! E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Tycker att 200-215´är ett bra pris. Det är mycket värt att du känner den du ska köpa bilen av samt att 320 tourings med sportpaket inte växer på träd. Meddela gärna vad slutpriset blev =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.