|
|
|
|---|---|
|
Jag kan lyfta vin växelspak ca 2 cm rakt upp. Någon som har någon aning om vad det kan va? Den glappar imellan vexlarna åxå... Kan någon som har kunskapen säga vad felet kan va? Kolla på länken å säg siffra. Varför den glappar uppåt? Varför den glappar sidleds? Länk Grabbar som vet vad som gäller, Dom kör bil med Propeller! (BMW) =) | |
nxv |
pinne (1) som sitter i stag (8) kan ha hoppat ur. hissa upp bilen och koll, Stag (8) kan ju ha gått sönder.. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
Kollar man det underifrån? Du svarade på mitt inlägg om takvinge också. är det en seriös sida? har du handlat där? Grabbar som vet vad som gäller, Dom kör bil med Propeller! (BMW) =) |
|
|
på min 323a hade jag att den gick att flytta uppåt. då var det plastkoppen som håller kulan som hade gått sönder. tror inte den fanns med på bilden där. fast man kan lätt kolla det genom att lossa på damasken uppifrån och titta ner. MVH Micke |
|
|
kan vara nummer 6 iaf :) kollade lite mer, är rätt trött nu. MVH Micke |
|
svintoleffe |
Det är plastknopppen som brukar kunna bli sliten prova o spännfjäderna lite där, så slutar det en del o glappa. Länk Bimmern MVH Leffe |
nxv |
mrcallebmw: min flickvän beställde lite till sin calibra därifrån. funkade bra, tog typ 4 veckor. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.