|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Klicka på termine. De har för avsikt att resa i Sverige till sommaren. Skall vi möta upp vid gränsen? //Hans | |
|
Ingen som är sugen på att göra något liknande? Nürburgring kanske? :) Det var iallafall ett ganska trevligt schema inför sommaren. __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
kaell: det skulle ju vara riktigt jäkla skoj! z3 träff hmm de blir nog sura om jag skulle dyka upp =) |
|
|
Ska vi inte bjuda in dem till en tillställning! Vi kan ju fråga dem vilka datum de planerar att vara i vilka städer och sen föreslå något =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Coolt!. Ordna en gemensam träff med sauerkrauten då | |
| Hade varit häftigt...är dock kass på tyska =). Sist jag var i Tyskland var det inte många jag träffa på som snacka engelska. | |
|
Coolt, jag hänger på. Mvh Henrik |
|
|
Kul idé jag hänger på om vi blir några stycken som välkomskommité vid gränsen. Fast även min tyska är helkass. Sitter några fraser kvar sen skoltiden men mycket mer än så är det inte. Jag kan be dem köra rakt fram vid rödljuset om någon frågar efter vägen... /Fredrik |
|
| En "överrasknings komité" vid gränsen =) | |
|
God idé detta med mottagande. Jag är med om det fungerar med övriga kalendern. Mats |
|
| jag hakar på kanske :) | |
|
Är det någon av er som har mailat tyskarna och frågat om vilken färdplan de har? /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Masten du är väll en man med struktur och ordning, kan inte du slänga över ett mail till våra tyska bröder? "Z4 love it" |
|
|
...och som tack för hjälpen kan du få putsa upp alla tyska Z:or som kommer på besök. En orgie för Masten : ) |
|
|
Kenta: Tanken har slagit mig men mitt tysklexikon står i bokhyllan hos mamma och pappa i Stockholm :) Kan göra ett försök dock... Hobbe: Åh vad snällt :D /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Verleicht kann Ich dich hilfe mit dem übersättnung? hehe...jag borde nog avstå |
|
|
Was is das! DAS IS WAS! Hmm jag är ingen hjödare på tyxka tror jag! Tror nog att dessa gubbar med Zór kan en hel del Engelska. "Z4 love it" |
|
|
Skrev några rader på engelska på deras forum så får vi se om man får något svar: Länk :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Bra jobbat masten! /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Kanon Masten ! Vadå, jag kan inte så mycket tyska ? Sälj lexikonet vet jag ! Hursomhelst finns det intresse att göra något tillsammans med våra tyska vänner ställer undertecknad upp. Bor cirka 5 mil från bron så avståndet ställer inte till några problem. Kan säkert väcka intresset från några likasinnade i Skåneland. |
|
|
Under news har de lagt in färdväg. Schweden-Tour Länk //Hans |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.