AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
889

Framblinkersen flög av

Hur troligt är det? Min vänstra framblinker på min e36 325 -94a flög av när jag åkte på motorvägen! skit irriterande, har knappt råd att köpa en ny, försöker hitta begagnad nu!

Vad kan ha hänt så att det blev så? var det dålig kvalité på dom så att de inte riktigt passade eller hur gick det till undrar jag, de har tydligen enligt förra ägaren suttit där i 2 år

nu vet jag inte ens om det blir problem, t.ex att det inte räcker att köpa en ny blinkers utan man måste sätta dit något mer, det är frågan
Det är små plastflärpar på blinkersen och dom kan vara av varierande kvalisort på icke orginal grejjor. Köp begagnat på blocket powerbörsen eller e-bay så skall det nog ordna sig.
Ne
362
Newman
I4 eDrive40 -24
I3S -19
Z4 35i -09
Det hände mig också.....på mina vita icke original blinkers!!! Det var den lilla plastflärpen som gått av, fast detta på en E46. Original är nog bäst i alla fall :D

Dr
116
DrScream
328 Cab -95
Hej Micke! Vad har du för bil samma sak hände mig på autobhan för ca 2 år sedan på min 320 e36, råkade paja fästet på blinkersen när jag satte i den :) så den satt inte så bra. Men iaf körde på autobahn i ca 180 och fick en frigolit bit där från någon bil framför vet inte kom bara flygande o blinkersen åkte av...

Har liggandes 2 st vita blinker till e 36 coupe/cab du kan få dem för en struntsumma...

Mvh Daniel
Dr
116
DrScream
328 Cab -95
Jo original är kanske bättre men dem kostar ju nästan dubbelt...o jag tror inte detta händer så ofta, o man rädd för att det ska hända är det ju bara o tejpa innanför där "plasflärparna" sitter så lär dem ju garanterat inte åka av :))
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Har hänt mig med :P

Bilen: Länk
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Det hände mig förra året på 323.an, det blev dessutom en liten buckla i framskärmen, men nu har jag M3.ans framlampor och där sitter blinkern fastskruvad i framlampan. Nackdelen är om man skall ta bort blinkern, då får man lossa hela lamphuset.

BMW CS #5206
Hejsan! Det var ju skönt att höra att det inte bara var jag som hade varit med om det här

DrScream: Är verkligen intresserad skickar mail till dig
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Det har hänt mig oxå!!
Sist jag körde förbi låg den fortfarande kvar i diket! Jävla skit med klarglas! =)

Mvh
Björn

Länk

Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Har oxå hänt mig har en orange till coupe passargerar sidan som du kan få gratis exkl frakt.

Länk
sk
83
skiro
323ciA -00
Jag krockade lite halvhårt mot en dam i mercedes som gjorde en u-sväng framför mig utan att se sig om. Lite intryckt kofångare bara men blinkersarna flög ut.
Detta händer som sagt på E46 med. De är smidigt när man behöver plocka loss dom, men inte så kul om de skadar lacken när de flyger av i motorvägsfart :)
Asken hade detta problemet vet jag.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.