|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om det är någon som vet vad mina fälgar kan vara köpta, hittar nämligen ingen som sälger just denna variant som sitter på min bil, skulle vara kul o veta bara om det går o få tag i om det händer något med någon fälg, är ac schnitzer kopior med en ca 5cm polerad kant och tillverkade i tyskland av alutech. hittar endast de andra kopiorna men inte just min modell :-( bilen : Länk Lelle BMWCS 03900 | |
|
Länken fungerar inte...hos mig i alla fall Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Länk denna kan nog alla se ;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
ehmm sorry raderade nog bort något i förra länken ;-), Länk Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Utan komma? Länk www.stylabilen.se |
|
|
eller kolla min profil bara på 328an där;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
tack razvan vet inte vad jag pysslade med här ;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Det där är väl vad de flesta BMW-ägare som tror de har "äkta" AC Schnitzerfälgar verkligen har. Det är RH som tillverkar dom. Den heter RH X-Rad. Se länk nedan för företaget. Länk |
|
|
tack highway star men tyckte inte dom likna mina helt ändå men nästan, men om man kollar närmre på själva ekrana så smalnar mina av mer liksom och dessa såg nästan lika breda ut hela vägen i mina ögon iaf, men kopior från olika tillverkare kan nog skilja sig i utseende med kanske,, så skulle man sabba en fälg så vill man nog ha tag i en fälg från samma tillverkare kanske, alutech i detta fall, borde ju finnas någonstans i svedala, inget ovanligt med schnitzer kopior ju, eller säljs inte just denna modell längre vad vet jag...annars får man väll skaffa sig en ny uppsättning om man skulle kvadda en fälg;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Länk här fanns dom visst på falgshop.se, så var det löst ;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
| Lella: Bilden på dina fälgar var ju inte direkt rakt framifrån om man säger så ;). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.