|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en vän som söker en E46 cab. Nån som vet om det finns någon till salu i sverige så får ni gärna tipsa. Hon vill gärna ha en bil i mörkblått med champange-skinn och ljus träinredning. man hittar alla kombinationer men ingen helt rätt. Oftast är det cremeskinn som är lite mörkare och silverpaneler. Som sagt om ni ser någon som stämmer in till 100% så tipsa gärna :) Mvh John | |
|
Paneler är väl ganska lätt att byta annars. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Hej JohnJohn alltså bäst är det om du söker på autopower eller på blocket. Samt bor ni nära tyskland så har ni inte bättre urval än där....Men som Heltsonika säger, paneler är inte svåra att byta ut... BMW - Bil Med Wingar |
|
|
kolla med Länk cristos där är dundertrevlig och specialicerar sig just på att hitta nåt speciellt. han säljer inte många bilar, men dom är i absolut topskick! Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Om hon kan tänka sig att köpa i tyskland så finns det ex en 318 cab med hyffsat med utrustning.. Länk |
|
| Såg att det var ljusbeiget läder i ovanstående länk och inte champagne.. | |
|
Hej, Tack för tipsen, Vi letar för fullt :) Karl, Cristos träffade jag senast igår men det är ett tips att prata med honom. Man hoppas dock hitta en klar i sverige och gärna en svensksåld. Mvh John |
|
|
Är det denna inredning ni söker? Länk Mvh Johan |
|
|
Jag har aldrig förståt kombinationen med "trä" och plast. Ser för tääskigt ut! Men det ljusa lädret var helt ok. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Johan: Jag tror den inredningen är klockren. Skall tipsa om den bilen! Tack | |
|
johnjohn: glöm dock inte att kolla upp bilen ordentligt...var inte många dagar sedan den bilfirman sålde en skruvad 525d Touring som dom sedan fick ta tillbaka... ___ //Ulf |
|
|
Dessutom är den bilen en coupe och inte cab. Jag undrade mest om det var den färgkombinationen som hon är ute efter. Mvh Johan |
|
| Aj då, jag tog för givet det var en cab.. osis... annars klockren | |
| Håller med om att det är en snygg inredning, byt yt träratten bara så är den klockren! Tror det blir svårt att hitta en i sverige, om du inte har gått om tid vill säga. Annars är det ju tyskland som gäller... | |
|
Importera ;) Länk |
|
|
Oj, fel länk, här är den rätta :) Länk |
|
|
Varken bmw.de eller mobile.de har nån sökfunktion på ord, så det är tyvärr ett hästjobb att hitta bilar med champagne-skinn... Mvh |
|
| Dessa j*vla länkar till bmw-gebrauchtwagen. Det finns en snorfin M3 E46 cab, mörkblå med champagne och helrätt trä om du söker på m3 e46 och sedan färg - sonstige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.