|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en original Sub till sin E39 Touring? BMW själva verkar inte ha någon information om hur den ser ut, så jag frågar er istället. Jag har några frågor: 1. Var sitter den färdigmonterad? 2. Hur ser den ut färdigmonterad? Då jag är en originalare, är det just original SUB:en som är intressant just nu. Tacksam för svar. --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 | |
|
Sub å sub??!! 1. Underhatthyllan, plastig sak 2.Svart, täcker hela undersidan av hatthylan //SP |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla min bilblogg finns bild på min Nokiasub:) ///MVH Hasso Länk |
|
Undrar om det är någon mer än BMW som vill kalla den för "sub"? :) I en touring sitter den över batteriet, till höger i skuffen. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Hasso: Jag kan inte hitta någon bild på en Nokia Sub i varken din blogg eller bland dina minireportage. Är den monterad i den 540 Touring? Är en Nokia-Sub en original "sub" eller liknande modell fast bättre? --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Bilden fanns i frilansgalleriet om du hade klickat på länken under min signatur hade du hittat bilden. ///MVH Hasso Länk |
Robsarve |
Orginalsubben sitter i vänster bakflygel, över batteriet. Det är en svart plastlåda märkt Nokia. Principiellt är det en bandpasslåda med en 5,25" bas. Det är den sämsta "baslåda" jag stött på under de 20 år som jag hållit på med bilstereo... |
|
Tack så mycket för svaren!! Det var precis vad jag ville ha reda på! Synd att original sub:en inte verkar vara speciellt prisvärd. om än diskret i alla fall. --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 |
|
|
Vänster? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
Robsarve |
humm (rodnar) vänster om man sitter i framsätet och vänder sig bakåt... ;-) HÖGER flygel! |
|
Hehe, så måste det ju vara. En BMW är ju byggd för föraren ;) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.