AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.014

Träff liten håla med flygbana

Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Hej

Jag bor i en liten stad Arboga med ett näst intill övergiven flygplats.
Ett utmärkt ställe för utställning av bilar markanader kanske till och med 200 m race eller likande osv.. Om ni hört talas om Kaktus Festivalen så var den på vårat flygfält..

Finns det något intresse om man skulle kolla upp lite om det gick att vara där? Även om staden inte är världens bästa cruisar stad.

Detta blir då till sommarn.
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
Ja men det är väl inget att fundera på .. det är ju givet .. att vi alla kommer bara det finns en träff!!!! ;-) kolla upp lite för det brukar kunna bli gnäll från diverse instanser när man vill åka bil på gamla flyg rakor .. det finns allt för många "Yllesocker" som gärna sätter pinnar i hjulen på motor buren ungdom .. dom har rökt för mycket morötter och glömt bort att dom själva var unga en gån för länge sedan Typ när tyranusarius rex... lajade runt !!

Men jag är helt klart PÅ om det går att fixa..!!!

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Åka på den det för man göra det kan jag säga direkt, Går en väg tvärsöver så man måste åka på den föratt komma till andra sidan =), Och det är inga skyltar eller så om att inte beträda fältet. Många övnings körare åker dit och lär sig köra..

Men jag ska höra lite med kommunen vad de säger. Dock så är nissarna väldigt griniga av sig. Gammla sossar ^^...

Får återkomma när jag har lite mer kött på bena...

Detta kan blir jäkligt skoj!
Wi
70
Wik
M5 -92B
Är från köping så en liten sammankomst i arboga vore helt kanon!
m3
139
m3italia
E30 320is -91
En Västeråsare som gärna kommer om det blir i sommar någon gång!
Gemini__
Skulle vara skoj om du anordnade något där. Åkte faktiskt förbi där i dag, det är ju ett militärt skyddsobjekt (får absolut inte fotografera där tex) så det är nog en del papper man måste fylla i för att få tillstånd att åka där =)

Ha det!

Mvh:
Thomas

Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se
Na
49
Nathi
BMW Alpina B10 3.5
Jag dyker upp om det blir av. Det tar ju ca 25minuter från Örebro
/Nathi
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.