|
|
|
|---|---|
|
Igår när det kom så FRUKTANSVÄRT mycket snö körde jag fast på min parkering när jag skulle parkera. Efter att jag kommit loss så såg jag en gul/grön vätska på marken. Om det nu skulle vara glykol, kan det vara vattenpumpen som har gått? för jag lyckas inte hitta någon trasig slang. och det verkar som om det bara droppar. Och så är bilen så pass jävla låg att man inte kommer under så lätt. Någon som har något råd eller tips? [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] | |
|
få upp bilen och kolla. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Lukta och smaka (lite) på vätskan. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vätskan är helt luktlös. och det försvinner inte något Glykol, Kan det vara AC:n som "vätskan" kommer ifrån? För det var en liknade gul/grön vätska under min fars bil. men det brukar vara helt genomskinlig. [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har sett under min bil också (som inte är en BMW) var lite gul/grön nyans, trodde först att det var kattpiss...HiHi Vet fortfarande inte vad det var för jag har inte sett det igen. Luktade samt smakade på det smaklöst... hoppas fan inte de va kattpiss ändå, vore lite genant fan... MVH Patrik |
|
Nej jag tror nog inte heller att det är glykol, har inte sett det sen det hände förrigår... men får väl se om det kommer tillbaka. [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Jag tror det är kondensen från AC'n som någon sa tidigare. På sommaren brukar det rinna ganska friskt. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Jo det är det jag misstänker. men ska inte det bara vara VATTEN inte gul/grönt färgat? [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Det har kanske börjat växa konstiga saker i den? :P "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
håller ni på att äta allt ni hittar under bilen kommer ni snart att dö =) KICK IT! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.