|
|
|
|---|---|
|
Då jag tittade i ETKn igår så gjorde jag några observationer: 1) Det är olika dimljus på M5 och andra E-39 (2001->) 2) På M5 borde vi prata om Spoilerstrålkastare eftersom den i ETKn kan bestyckas för Fog/low beam (Dim/halvljus) och har 2 olika lampor för detta! Jag har den gamla stötfångaren på min 540 och har några ideer som jag tänker kolla upp då jag gärna skulle vilja ha halvljusbild i mina spoiler-strålkastare. 4)Vad krävs för att montera M5ans spoilerstrålkastare? Någon adapter, hela spoilern etc. 5) Har någon hört talas om denna halvljusbild i spoilerstrålkastarna på M5? 6) Vad skiljer uttagen för spoilerstrålkastare i a) E39 före faceliften, b) efter faceliften och c) M5? Jag kan tänka mig att byta spoiler men vill helst inte ha en M5 look-alike!! Mvh, Steaman | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den info som du kan få av mig angående dimljus Hade en fundering att efter montering av faceliftljusen även uppgradera dimljusen till de nyare runda modellen. var och spande på de nya hos BMW men konstaderade att de runda inte passade i orginalspoliern då rundningen i hörnen var för små. inställt projekt moa om man inte vill byta hela spolerpkt fram. MVH Hasso |
|
apropå ETK; finns schema för elstolarna med där? mvh |
|
|
Inget schema, bara sprängskisser och komponentlistor. Mvh, Steaman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.