|
|
|
|---|---|
|
Hej åkte till jobbet igår morse o ja hade ju tänkt o köpa en vinter bil men vänta te nästa år :(. Iaf åkte till jobbet o så small det till o så börja det skrapa...ja min läpp hade gått av. Åkte runt under dagen efter att jag läst här på forum att billackerare kan fixa sådant, svetsa o så. men ja iaf detta skulle gå på minst 2000kr med lack. Kollar på e bay, där kan jag beställa en helt ny front för samma pris inkl. frakt. Har desutom hitta en lika dan läpp som jag har o ja den skulle kosta 1700kr med frakt på ebay...alltås jag tycker det borde vara mycket billigare o laga den jag redan har...men men. Ha D alla! Mvh Daniel | |
|
Tråkigt att höra, lider med dig och vet hur det känns, jag har själv kör sönder två läppar till min. Men vilken typ av läpp va det du har/vill ha? Riegers Cupläpp el. kanske Riegers Infinityläpp? Jag har en kompis som fixar hem sådana till bra priser. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Hej har varit nere o tagit loss resterna idag :) . Bestämt mig för att jag ska köpa en ny. Vore jätte schyst om du kunde kolla: Detta stod bak på läppen: Org. Rieger. Teil Cupspoiler BMW E 36 Typ 3/C + B Serie RT01 Artnr: 00049009 Mvh Daniel |
|
| Länk hitta den här... | |
|
DrScream: Den kan min kompis ta hem till dig för 1450kr exkl. frakt till dig. Frakten går på ca 200-250kr. Har mailat dig mer uppgifter. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.