|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| sparc: Disturbed är grymt bra! Är själv allätare vad gäller musik men hjärtat klappar lite extra för tyngre musik med distade gitarrer :-) | |
|
Nu i cd-växlaren: En bland cd med lite skön rock, aerosmith,ac/dc och metallica m.fl. Gun's N Roses - Use your Illusions Kiss - Greatest Hits Led Zeppelin - Early days Neil Young - The Defentive Collection Iron Madien - Fear of the Dark |
|
|
1. Vac=Velvet acid christ 2. Frontline assembly 3. Front 242 4. Sasha 5. Tiesto BMW e lag |
|
|
bara reaggaton ala sydamerika. Länk |
|
|
Radio för tillfället... blir så less på det :( Men ljudbygge e inte syftet med denna vagn. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
| Mycket 90 tal;) å sen lite beroende på humör... det mesta funkar utom hip hop å sån skit, dansband e väl ingen höjdare heller:-) | |
| Jag sitter och åker lååångt i jobbet. Jag lyssnar på talböcker, det e inte så tjatigt i längden, för om man sitter 3,5 timme i sträck.. då kan det bli jobbit. Men annars.. Tiesto! | |
|
Allt möjligt, beror på om det är långtur eller till jobbet... Men brukar bli "Wir sind helden" "Lautsprecher", tyska låter så bra i BMW.. ;-) Annars funkar rock, house etc |
|
| blir en del skoterfilms musik så här års! tex, Distrubed, Takida och Rob Zombie m.m. annars så är de rätt mkt dance och techno | |
|
Ja, som "nicket" antyder, blir det naturligtvis Kraftwerk, Devo, Data, The Knife, Röyksopp, Depeche Mode, Motörhead, Iron Maiden, Rammstein, DAF, mm, ... P1, P2, P3, går annars! Jag HATAR "Radio Stix Megarix o annat "Scheisse" reklamsponsrat bollocks, som bara spelar "det bästa av allt SKIT" som tyvärr produceras nuförtiden... Kassetter rules..;-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK,du kör min stil på musik ser jaa,fint BMW e lag |
|
|
Hehe KRAFTWERK,du skriver så som det skulle komma från min mun.HATAR dessa jä..a reklamkanaler som lägger ut en massa skitreklam hela tiden.Totalt meningslöst drabbel,gäller även dessa j.... skitkanaler på tv;n. BMW e lag |
|
|
En salig blandning av Green Day, Rammstein, Maiden, Jamie Cullum, Chemical Brothers.. you name it. En genre är bannlyst, DANSBAND. Hade en nära döden resa mellan Stockhom och Arboga där bilägaren envisades med att köra samtliga Lasse Stefanz "golden Greats"..... Huuuuu så hemskt. Ni stockholmare är ju lyckligt lottade som iallafall har "Rock-klassiker" att lyssna på... Här uppe är det Rix + Mix Megapol som finns. Freude am fahren |
|
|
Fö fen BMW e lag |
|
|
Är det ingen här som lyssnar på Pink Floyd....de är grymma!!!! ((#M-POWER#)) |
|
|
Hej FREDRIK: mannen med det vackert klingande namnet;). Först ett tips! Ämnet har diskuterats flera gånger förr men upphör aldrig vara intressant. En äldre tråd heter: "Vad lyssnar ni på i bilen?". Leta upp den, gå till sidan åtta och läs Quixotic2:s inlägg, de hör till de absolut bästa inlägg som skrivits på detta forum. Jag håller med honom i hans åsikt om RadioMix(Bajs) å.dyl. Pink Floyd verkar bra, jag impulsköpte "Dark Side of the Moon" här om sistens och gillar den skarpt! Det blir garanterat mer PF framöver. + ett tips till: Kolla upp "Pain of Salvation" och skivan "BE" (tyvärr den enda jag hört med dem), en helt makalös konceptskiva, extremt seriös och otroligt bra. Kan gå hem hos "en som gillar PF" ;) I bilen blir det ganska olika beroende på humör och ork att byta skiva. Bra musik är bra, oavsett hur det låter.;) Bra musik är: Devin Townsend (nästan geni) Soilwork (mycket duktiga) Opeth (fantastiska) Last Rites: Guided by Light (ex:Fields of Nephilim, gjort EN skiva) Paradise Lost Alice in Chains Theatre of Tragedy (VDtF och Aegis) Moonspell Mike Oldfield (fast inte i bilen) Jag är alldeles för okunnig inom synth-området, tyvärr, det är ett framtidsprojekt. "Das ICH" rockar dock. Föesöker komma på något softare också men gör det tyvärr inte... det blev alltså inte så olika :))))) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
FÖR TUSAN!!!! Jag glömde ju bort: LAIBACH /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
635 CSi: Now weré talking... Devin Townsend!!! Theatre of Tragedy!!! Mike Oldfield!!! Vi har nog väldigt lika musiksmak på den fronten... Ja, det inlägg Quixotic (en av mina bästa kompisar, fö.) skrev, är något av det mest träffande o roliga inlägg som skrivits om dessa sorgliga kanaler :-) LAIBACH....Gudar! (Neue Slowenische Kunst)... Fields of the Nephilim, kanon! Sisters of Mercy också förståts...o så får vi inte glömma "Freur" (Underworld i tidig skepnad!) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Tack för tipsen 635 CSI |
|
|
Mestadels elektroniskt i min bil :) Fluke Crystal Method Prodigy Röyksopp Gorillaz and so on.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.