|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är bara lite nyfiken på vad ni lyssnar på när ni kör? Gasar ni på mer när det är en bra låt? Själv lyssnar jag på: Pink Floyd Deep Purple Alice Cooper U2 ZZ Top Led Zeppelin Queen M.M. Självklart gasar man på mer när bra låtar dyker upp!! ((#M-POWER#)) | |
| Själv spelar jag sällan musik i bilen, för vem vill dölja sången från en rak treliters sexa? Ibland kör jag tom ner vänstra bakrutan lite för att höra sången än bättre. Kör du bil fast du är 16? Eller åker du bara? | |
|
JA de finns en del att välja på då *Manowar *Edguy *Stratovarius *Gamma Ray *Judas Priest *Metallica *Whitesnake *Dio *Rammstein *Nightwish *Avantasia *Hammerfall *Helloween Ja de var lite av allt olika. Ta er en titt: Länk |
|
| Har en helt nybränd platta med Tiesto som bara väntar på att bäras ut till bilstereon. Klart hög "tunghögerfotsrisk"! | |
|
Allätare, blir (tyvärr) ganska mycket radio eftersom jag för det mesta är på tok för lat för att fixa med diverse CD-skivor. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| När jag verkligen kör så e man ju väldigt koncentrerad så då stänger jag av cd så man hör motorn! OCh om nåt går sönder så hör du ju det mycket snabbare om inget annat stör! | |
|
Sigdarve Jag övningskör just nu i väntan på att ta körkort i min pappas BMW 850IA 91, och det är varje gång en härlig upplevelse. ((#M-POWER#)) |
|
|
med tanke på att bumsingen står o väntar på garage o omsorg så kör ja volvo, o den traktor spisens ljud döljer jag med de verse punk o rock förtillfellet e det mycke mimikty, skumdum, charta 77, de lykliga kompisarna o the kristet utseende. annars brukar det mästa som har lite rock i sig o som e produserat tidigar än 85 funka bra =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
FREDRIK* Vad säger farsan när Can't stop rockin', Delirious eller Legs kör igång på stereon? Blir han rädd då ;-) Sitter och lyssnar på dem just nu :-) |
|
|
Manowar, Paradise med Stratovarius är helt ok! Väldigt blandat själv, lite efter humör och stressfaktor bla; Rammstein Nightwish Diverse äldre hårdrock Scooter mm... |
|
| Just nu är det mycket av senaste Shadow Gallery. Den som vet vilka det är får välja en valfri dag för att tvätta min bil ;) | |
|
För min del blir det en salig blandning, bla: Locomotive Breath Evergrey Toto A.C.T. Dream Theater Tower of Power Solid Flow mf.l Beror mycket på humör, väder, stressfaktor m.m :-) |
|
|
Lyssnar till 95% på radio. Mest P3 men ibland reklamradio, Rix, Stella mm. Ibland bränner jag nån skiva med "bra" låtar. Men man tröttnar fort på CD... Benn: Att lyssna på motorn om nåt går sönder känns lite omotiverat på en sån bil du har. Hade man kört en ultratrimmad, megaturbo hade jag förstått det.. |
|
|
M30b34 med öppet spjäll! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Jag lyssnar oftast på P1 när jag åker hem från jobbet. Studio ett är ett kanonprogram! Och så lyssnar jag förstås på "Six cylinders" av den klassiska gruppen "Bavarian Motor Works". En underbar sång! :)) |
|
| Hårdrock ! Det finns inget annat i min skivsamling och kommer heller aldrig finnas... | |
|
Thåström eller Clash! Till och från jobbet blir det tyvärr en hel del Radio Stockholm pga trafikrapporten och nyheterna. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Rammstien är passande både i mitt öra och för bilen i övrigt. :) Annars är det Disturbed och P3 just nu. Bassplayer: Hm.. ska kolla in några av de grupperna du nämde. Kanske nåt i min smak. |
|
| På sexans sång och och lagret på växelådans ingående axel (låter som en rallybil med rak skurna derev) =) | |
|
jag lyssnar mestadels på BMWs härliga sång, annars mest radio (P3) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
3,8 liters rak 6:a "slutsteget trasigt har inte ens brytt mig om att byta det.." 3,5 liters rak 6:a Ala 80 tal öppet filter Najs sång! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.