|
|
|
|---|---|
|
Jag antar att många med jag drägglade över den fina röda 318is (12000mil) som nydligen var till salu. Den verkar ha blivit såld... det stod bara bud.. så jag undrar vad den gick för... Någon som vet? /Strengbohm Bmw E30 "Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum." | |
|
Hej Kan ju säga att det var jag som köpte den mycket fina bilen. Är mycket nöjd med den än sålänge. Detta är förövrigt min debut på denna sidan efter att ha letat länge efter en fin BMW. //N |
|
|
Den verkade ruggigt fräsch Grattis till en fin bil, Howdy! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Bilder tack | |
|
Den annonsen höll på allvar att dra mig tillbaks till E30-maffian. Av allt att döma en kanonbil :) /Anton |
|
| Jag tänkte köpa den, men killen gick inte att få tag på, jaja jag får nöjamig med min 318i. | |
|
Howdy, Grattis, vårda den ömt. =) /Fredrik |
|
|
Tack tack. Fick på vinterdäcken nu under dagen... Kan ju säga att det kändes behagligare än med sommardäcken... :D Jo, jag ska ta hand om den. Mycket skön bil att åka med Ska fixa lite bilder så fort vädret tillåter. //N |
|
| verkar inte blivit just nån budgivning heller?!?! hur mkt fick du ge Howdy? =) | |
| Säkerligen inte mycket under 30000kr, om han nu fick den för det. Under 25000kr släpper man ju inte en sådan bil precis. | |
|
Howdy: Gratulerar till en trevlig bil. Ang. vinterdäcken har du tänkt använda den året runt? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tjena! Howdy! Såg att du har fått på vinterdäcken på min före detta bil. Fick du det ena vinterdäcket fixat? Hoppas du är nöjd med bilen så här långt... Mvh Anders Före detta 318is ägaren. |
|
|
Hej igen Hmm, ärligt talat. Det är en grymt fin bil, så jag är ju givetvis lite kluven till att köra den just nu. Jag hoppas väl lite på att denna vintern ska vara över snabbt. Alternativt att jag har råd att köpa en vinterbil. Just nu är jag mellan studier och jobb. Så pengarna växer ju inte på träd direkt. Så om nån vill anställa en konstruktör/tekniker så är jag ledig. :) Jag har funderat lite på om man kan få den behandlad på nåt bra sätt? Nån som har några tips? Jupp, gled ner till Däckcentrum imorse och fick det där läckande däcket fixat. Dom tog loss det och smetade nåt gunk runt kanten på fälgen bara. Väldigt nöjd hittills :) //N |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.