AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
893

Batteri i E46

su
7
supr
316i - 00 Sedan
Finns det två batterier i en E46a ? Har sett att flera skrivit att de tagit strömmen ifrån batteriet i bagaget? Finns det något sånt i en E46a? Har lite problem med att koppla in mitt ljud system.. Har steg och bas men vet inte hur jag ska lösa lågnivå och ström, bak till bagaget! Funderar på att använda högnivå ifrån bakhögtalarna och omvandla. Men är det en bra lösning? Hur är det annars att dra kablar i en E46a? Har hör att det är ganska avancerat!

Mvh Emil
em
538
emilsson
i4 M50 -22
e46 med sexor har batteriet bak, fyror fram.
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Högnivå adapter funkar bra och är enklast men det bästa är alltid lågniva men det är svårt att få ut ur original systemen.
su
7
supr
316i - 00 Sedan
rätt jobbigt att dra feta strömkablar ifrån motorrummet! Har någon något bra sätt vart man kan dra kabeln? Skulle vara skönt att se hur någon annan har gjort..
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Det är inga problem att dra ström från batteriet om inte kabeln är överdjävligt fet, det finns en genomföring från motorrummet bakom handskfacket, vilket inte är svårt att ta loss, och sedan kan du alltid dra t.ex. under listerna på sidan. Sök på forumet, har för mig att det har skrivits en hel del.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.