AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
970

Vem lagar krockskador i Malmö, någon som vet?

Visa användare
28
jadeland78
Bmw 520ia - 89
Jag har krockat min bil och den är intryckt framtill och skulle bhöva fixa det. Är det någon som vet var man kan göra det i Malmö och ungefär priser?

Tacksam för svar.. M.v.h jimmy
ErikNilsson
Var du också ute och körde i Malmötrakten igår? =)
Visa användare
28
jadeland78
Bmw 520ia - 89
he he jepp.. Jag bara gled rakt in i en bil framför så kylaren e intryckt o liger mot fläkten. katastrof ja har bara trafik försäkring och köpte bilen för 1vecka sen...
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Kan bli dyra sånna där skador.. bilar är mjuka fram...
325_e30
Finns ju DINBIL som har Karosserier, en polare till mig Jobbar där!!!

kolla me de!!

Tommy

Bmw 4 Ever
ab
72
abbe83
740IA 99
520im-01
har du krockat nu igen??? :) skönt o höra att du inte blev skadad
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
tror ärligt talat att du tjänar mer på att köpa en annan bil, det springer snabbt upp i pengar att laga krockskador o en 320 e30 hittar du lätt för 8-10000 kr. Sedan kan du antingen sälja din egen som reservdelar eller skrota för 2500, vilket gör att det ej lönar sig att renovera för mer än 5500 kr
Visa användare
28
jadeland78
Bmw 520ia - 89
tjenare Abbe... Ja ja krockade i Söndags morse men jag har hittat en kille som fixar bilen helt, böjer tillbaks allt fixar huven och lackerar för 2000kr. Bilen ligger i värde ca: 13.000kr men jag bytte den moen bil som Pappa köpte förflera år sen och han gav 3000kr då sen fixade jag hjullager och bromsar för 1800kr så den ligger mig i 4800kr. Så det är ärt och fixa den för bilen går super bra inga missljud fin i lacken och innuti.

Tack för alla svar i alla fall.. Ha de bäst alla BMW fantaster..

En kille som ÄLSKAR BMW..

Ps: BMW står för "BE MY WIFE"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.