|
|
|
|---|---|
|
Jag har krockat min bil och den är intryckt framtill och skulle bhöva fixa det. Är det någon som vet var man kan göra det i Malmö och ungefär priser? Tacksam för svar.. M.v.h jimmy | |
ErikNilsson |
Var du också ute och körde i Malmötrakten igår? =) |
| he he jepp.. Jag bara gled rakt in i en bil framför så kylaren e intryckt o liger mot fläkten. katastrof ja har bara trafik försäkring och köpte bilen för 1vecka sen... | |
| Kan bli dyra sånna där skador.. bilar är mjuka fram... | |
325_e30 |
Finns ju DINBIL som har Karosserier, en polare till mig Jobbar där!!! kolla me de!! Tommy Bmw 4 Ever |
| har du krockat nu igen??? :) skönt o höra att du inte blev skadad | |
| tror ärligt talat att du tjänar mer på att köpa en annan bil, det springer snabbt upp i pengar att laga krockskador o en 320 e30 hittar du lätt för 8-10000 kr. Sedan kan du antingen sälja din egen som reservdelar eller skrota för 2500, vilket gör att det ej lönar sig att renovera för mer än 5500 kr | |
|
tjenare Abbe... Ja ja krockade i Söndags morse men jag har hittat en kille som fixar bilen helt, böjer tillbaks allt fixar huven och lackerar för 2000kr. Bilen ligger i värde ca: 13.000kr men jag bytte den moen bil som Pappa köpte förflera år sen och han gav 3000kr då sen fixade jag hjullager och bromsar för 1800kr så den ligger mig i 4800kr. Så det är ärt och fixa den för bilen går super bra inga missljud fin i lacken och innuti. Tack för alla svar i alla fall.. Ha de bäst alla BMW fantaster.. En kille som ÄLSKAR BMW.. Ps: BMW står för "BE MY WIFE" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.