|
|
|
|---|---|
|
hejsan jag har en E30 och jag har problem med vilka baklampor, dimljus fram och helst klara framlyktor jag ska välja? jag hittar knappt några ställen att beställa lampor. är det någon som har köpt till sin E30 nån gång och kan ge tips? jag har haft väldiga problem med det här ett tag! Glad för svar! MVH Gurran, 6a for life!! | |
|
Tycker de som Stylabilen har ser bra ut. Länk Vet inte hur kvaliteten är. /Fredrik |
|
|
Fredrik M: tackar.. jag tycker det verkar dyrt där men jag vet inte.. du vet ingen som har nått sånt beg elelr är det nytt som gäller? MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
Ingen aning vem som kan ha beg. prylar. Kolla Powerbörsen, ev. lägg in köpes annons. Tycker inte deras paket med framljuse och baklampor är särskilt dyrt, riktigt bra pris, om kvaliteten är god vill säga. /Fredrik |
|
|
ja okej.. ja då kanske man ska ta ett sånt packet ändå då.. dom e väldigt fina iaf.. MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
ingen annan som har nått bra ställe..?? kom med tips snälla..! jag har beslutsångest..!! MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
www.ebay.de har massor. .com med. Länk |
|
|
tackar Flayer!! är det ingen som har andra baklampor på sin E30 snälla lägg upp bilder.. vet inte vad ja ska ha..!!! tacksam för svar MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
upp MVH Gurran, 6a for life!! |
|
| kom igen nån mer.. tips å råd.. snälla.. kan inte bestämma mig va ja ska ha.. :S | |
|
nu har jag hittat baklambor till min E30 -85, men då har ja ett litet problem... det är -88ans lampor och uppåt ja hitta billigt.. vad måste man göra om för att dom ska passa för dom passar la inte rakt på va??? tack för svar!! MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
fel lampor..! nån som är intreserad!? MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
ingen?? MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
nu e dom borta..! MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
88ans passar inte om du inte vill byta hela bakpartiet. Hitta de som passar din bil alltså -87 bakåt. Länk |
|
|
jo jag vet.. sålde mina lampor igår som är -88ans.. så nu e jag på jakt på -87 och bakåt.. ;) MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.