|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Nästa lördag, den 8e :) | |
|
Jag tar ut min i morgon om allt går som det skall. Jag tänkte byta casterstag inkl bussningar, silentblock samt hjälpstyrarmsbussning i morgon. Detta jäkla väder skall ej få syra över mig, börjar tröttna nu! Mvh. Bjarre |
|
| Nästa Fredag ställs hon på, ska besikta dragkroks monteringen på måndagen efter :) | |
| På söndag hämtar jag min! Skiter i om det snöar, nu ÄR det dags. | |
|
Jag det blir nog mitten på april om väglaget tillåter... för då kommer den från lacken å ska besiktas..=) å andra kör jag ju vintertid med så den körs just nu..=P ganska skojjiga vinterbilar m5:orna..=P //Zheep |
|
| Ställde på den igår, bytte oljan och testkörde lite i solen. Bilen har aldrig gått så bra som när man precis plockat fram den... Vaknar upp idag....tittar ut......jo snö!!!!! så j&vla less! Ursäkta men , sluta upp och snöa nu för f#¤n | |
| Snöoväder idag igen. Juni/juli kanske man kan hoppas på -.- | |
|
Hoppas på maj ja.. man har ju abstinens nu =P -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Kunde inte hålla mig så igår ställdes hon på. Var ute och tog ett par repor på motorvägen. Fortfarande en del grus på de mindre vägarna. |
|
| Hämtade min idag 8-9+ och sol, härligt! Inte så farligt med grus heller, allt ligger i kanterna. | |
| Själv håller ja på att skruva av alla turbo grejor inför bes:-) men det rasar en jävla massa snö hela tiden så vägarna lär ju inte va snö och grus fri förens juni:-( (bor i jämtland) visserligen kul med skoter i 200blås (Yamaha V-max 4) men ja vill gärna åka min M5 turbo...... Bara att vänta på vädergudarna och solen. Till er alla: kör lugnt, inga olyckor MVH BERGING | |
|
M3:an idag! Bes. UA imorse. 330:n om nån månad. Lite bilder kommer inom kort. MVH |
|
|
M3:an plockades ut idag. =) =) =) =) Mätarställning 11914 mil. Nu börjar det! =) BOM! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Jaha, 100 mil på 3 dar... Suget var visst rätt stort. Så... Nu har man passerat 12000 mil... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.