AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.438

När plockar ni ut era sommaråk?

Sida 4 av 4
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Nästa lördag, den 8e :)
Bj
351
Bjarre
BMW 535dT M-sport E61
BMW 540iAT -99
Jag tar ut min i morgon om allt går som det skall. Jag tänkte byta casterstag inkl bussningar, silentblock samt hjälpstyrarmsbussning i morgon.

Detta jäkla väder skall ej få syra över mig, börjar tröttna nu!

Mvh. Bjarre
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Nästa Fredag ställs hon på, ska besikta dragkroks monteringen på måndagen efter :)
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
På söndag hämtar jag min! Skiter i om det snöar, nu ÄR det dags.
zh
53
zheep
M5 3,6 -91
M5 3,6 -90
Jag det blir nog mitten på april om väglaget tillåter... för då kommer den från lacken å ska besiktas..=) å andra kör jag ju vintertid med så den körs just nu..=P ganska skojjiga vinterbilar m5:orna..=P

//Zheep
Ställde på den igår, bytte oljan och testkörde lite i solen. Bilen har aldrig gått så bra som när man precis plockat fram den... Vaknar upp idag....tittar ut......jo snö!!!!! så j&vla less! Ursäkta men , sluta upp och snöa nu för f#¤n
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Snöoväder idag igen. Juni/juli kanske man kan hoppas på -.-
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Hoppas på maj ja.. man har ju abstinens nu =P

--
DTM system och rak 6a ;)
Kunde inte hålla mig så igår ställdes hon på. Var ute och tog ett par repor på motorvägen. Fortfarande en del grus på de mindre vägarna.

Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Hämtade min idag 8-9+ och sol, härligt! Inte så farligt med grus heller, allt ligger i kanterna.
be
138
berging
M5 E34 91:a
535 E39 V8a
325 E36
Själv håller ja på att skruva av alla turbo grejor inför bes:-) men det rasar en jävla massa snö hela tiden så vägarna lär ju inte va snö och grus fri förens juni:-( (bor i jämtland) visserligen kul med skoter i 200blås (Yamaha V-max 4) men ja vill gärna åka min M5 turbo...... Bara att vänta på vädergudarna och solen. Till er alla: kör lugnt, inga olyckor MVH BERGING
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
M3:an idag! Bes. UA imorse.
330:n om nån månad.

Lite bilder kommer inom kort.

MVH
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
M3:an plockades ut idag. =) =) =) =) Mätarställning 11914 mil. Nu börjar det! =) BOM!

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Jaha, 100 mil på 3 dar... Suget var visst rätt stort. Så... Nu har man passerat 12000 mil...

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.