|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
1 april kommer kokainsläden att ställas på. Men om det är slask o salt får jag gå eller cykla istället. mvh |
|
| Ni som "tjuvåker" kör ni med avstäld bil? Har själv varit ute o "tjuvåkt" med 635:an "avställd" men man är ju rent livrädd händer det nått så är man ju stekt.. Skulle alldrig dra ut M5:an o piska på galet.. | |
|
Min "sommarbil" körs dagligen! /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
| Plockar ut min i april om vädret är fint.. | |
|
Tobbelito: Ja jag fulåkte med min. Klart man va lite rädd, men man får se att de blir andra liggytor på däcken, behövs ju ibland. ///Micke M5:an Länk |
|
| Okej överväger att köra en sväng i helgen med faktiskt om vädret tillåter.. Nja de e ingen fara bilen har stått på pallbock hela vintern så däcken e ok... Har dock glömt att underhållsladda bateriet.. | |
| Kommer plocka ut min så fort vägverket har skickat ut sopbilarna :D | |
|
Fulåkte till macken för en månad sen för att fultanka gööörbillig fulsoppa. Men rädd var jag... smäller man kan man ju bli skuldsatt rätt hårt. mvh |
|
| Plockar ut min när de sopat undan allt jävla grus. Bilen blir ju blästrad annars. | |
|
M3an, maj eller juni räknar jag med. Med 320in runt 1:a april då sommardäck är tillåtet. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Runt sista april brukar bli bra. Då är vägarna och fina |
|
| 1 maj | |
|
Tobbelito, sorry att jag inte svarat tidigare, har inte läst denna tråd! Jo, om du är intresserad av "rattlås körning" så finns det snabbare bilar, en när det svänger så är det mycket underhållande! Fast prestandan är ändå fullt tillräckligt ändå! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
"en när det" = men när.... Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Siktar på 1 april, men abstinensen är svår. Var nere i garaget härom veckan och startade upp bilen, smekte träpanelerna och tog en fulsväng (berätta inte för länsman!). Vik hädan, vinterh*lvete! Don't dream it, drive it |
|
|
1 april tar jag ut bilen 30 april brukar ju Norska BMW klubben hyra Gelleråsen. Det får man ju inte missa.6maj blir det Mantorp. MvH Nathi Min bil.Länk |
|
| Abbe: ingen fara! Okej det var som jag tänkt mig då.. Men de e ganska ettriga de 4_cylindriga motorerna va? | |
|
Frågan för mig är inte när jag tar ut min bil utan när jag tar hem den från Tyskland Man börjar ju bli lite sugen på att beställa snart =) |
|
|
Jodå, det är varv villiga "små rackare"! Men de går inte att jämföra mot M5:an! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Om 44 dygn är min cabbe på vägen igen.. Ojojoj vad jag läääängtar. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.