|
|
|
|---|---|
325_e30 |
Tjena! är det oljetrycks kontakten eller (givaren) som Sitter nere vid Sumpen???? min olje lapa lyser nämligen, O va o Rykte i kablen som går ner till den, om det nu e Givaren eller konteken , men drog av kablen då slutade det o lysa, Olje trycket är det inget problem med vare fall!! Tommy Bmw For Life |
325_e30 |
320i E 30 87a!!!!!!!!!!! Bmw For Life |
| Min 325i -87 läckte sjukt mycket olja när jag köpte den... efter tips här på Autopower kollade jag oljetrycksgivaren som sitter på högra sidan längst ner på motorn under grenrören.. Den läckte olja rakt igenom.. men funkade fortfarande... Jag bytte ut den.. och sen slapp jag fylla på 4liter olja var 100mil... hehe!! | |
325_e30 |
Tjena, Ja då e det Olje trycksgivaren här med,, Jo den läcker lite, men kollar oljestickan var annan dag o så mycket läcker den inte men det droppar ner i tätningen Runt kablen,, men då vet jag Tack Tommy Bmw For Life |
|
När min läckte så följde oljan kabelhöljet och sprutade ut uppe vid vattenpumpen.. så det tog en stund innan jag fattade var det läckte. __ Nisse Ljung |
|
325_e30 |
det e nog va min gör lite med, För hela kablen va helt insmord!! Ska fan kolla det direkt!! T Bmw 4 Ever |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.