|
|
|
|---|---|
|
Hej hej Har upptäckt att vissa "punkter" på färddatorns display inte fungerar. Jag har lilla datorn med temp, check, memo mm, tänkte om man skall byta så kan man kanske skaffa sig den stora datorn, men hur krångligt är det? Förresten någon som vet vart ytter-tempgivaren sitter till färddatorn? Tack på förhand | |
|
Fan Joppe skulle precis skriva ett inlägg om samma sak, hoppas att det finns nån som kan svara på detta! www.malte-racing.com |
|
| Yttertemp.givaren till färddatorn sitter i vänster främre bromsluftkanal, en smal, några cm lång stålpinne. Apropå färddatorbyte så sök bland inläggen, denna fråga har varit uppe säkert 50ggr. | |
| Oki doki | |
|
EEj malte ser att vi har samma intressen Bmw och harley! Och lite annat förståss, sjysst hemsida förresten / Joppe |
|
|
Joppe; kul att du gillade hemsidan, mejlar dig. www.malte-racing.com |
|
|
Angående check-kontrollen... Jag har bara den med check-kontroll och jag undrar hur man kan se om det kanske har varit någon större modell (den med ytter temp) innan den befintliga? när jag grävde lite bakom check datorn så fann det en sladd som jag inte vet var det skall gå. Typ en svart sladd, lite tjockare än en vanlig elsladd. Min tanke var att det kanske var tempgivarsladden till datorn. Man kan ju alltid hoppas... Mvh Johan |
|
|
Njae min tempgivar sladd sitter i kabelhärvan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.