|
|
|
|---|---|
|
Har en 325 av årsmodell -91. Har ganska nyss köpt den och är nöjd med allt utom sänkningen. Den är i mitt tycke lite väl låg. Är inte speciellt kunnig på fjädrar dämpare osv. Därför tänkte jag fråga om någon har en bra gissning på hur låg den är nu? Har försökt läsa på fjädrarna men hitar inget, dämparna är av typen sachs, vilket leder till nästa fråga, är det sänkningsdämpare på den? Hade tänkt köpa en sats som sänker 15mm fram och 30mm bak. Får man dit dem även om det skulle sitta sänkningsdämpare? Ursäkta kvaliten på bilden. Den finns på www.mockan.com under annat och sedan längst ner 325.jpg Tacksam för hjälp. | |
|
Sorry strulade med länken, här är direktlänken www.mockan.com/annat/325.JPG |
|
|
oj den var rejäl sänkt! Jag gissar på 60 sänkning MvH Bmw 4-ever |
|
|
den e ju knappt sänkt.. du skulle sett min volvo 740 a-traktor.. där fanns det inga fjädrar.. fast det är ju lite skilnad på a-traktor å en seriös bmw då med förstås.. :P men som sagt jag gillar låga bilar.. :P fast om man bonn-sänker som jag har gjort så sliter det ju lite däck då också men.. :D |
|
| Ser ut som min, 60mm sänkning. | |
|
Gör det mycket för väghållningen att den är så pass nära backen gentemot orginal om man kör med "riktiga fjädrar och dämpare inte bara sänk fjädrar?? Man tycker att tyngdpunkten sänks en del och borde göra lite! Hoppas!! Min är snarlikt sänkt.. Mpower |
|
| jag har oxå sachs och det ser ut lika dant som på min och den är sänk 60/40 | |
|
60/40 som min fast min har trötta dämpare bak så den e nog mer 60/60 nu.. dax att uppgradera !! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.