|
|
|
|---|---|
|
Söker en nummerskyltshållare med texten: "BMW - När även det onödiga är nödvändigt" Har sett denna text på en Bmw 645 här i stan men undrar vart man får tag på den? Är det möjligen specialbeställd? Har samma design som skylthållaren med texten "BMW - När du älskar att köra". Vad finns det för andra roliga nummerskyltshållare? Vad har ni själva på eran bil exempelvis? /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk | |
|
Du kan beställa nummerskyltshållare med valfri text på: Länk mvh. Jerry |
|
|
hehe jag skrev på min pappa betalar men det är inte så men det var roligt tyckte jag och det är många som tycker att det är roligt |
|
| Bmw/E64/E60: Hahaha, lysande! Jag har "Miljöbil" på min E60. Det retar också en del :D | |
|
Hahaha miljöbil! Den var bra :D Nästan sugen på att härmas :) MVH// Johan Halling |
|
|
vad sägs om "min andra leksak har två rattar" __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Hade en tanke på "Stora hjul - liten penis". Men det blev lite för uppenbart. | |
|
"Skylt med rolig text" "BMW six appeal" |
|
|
Kul grej, funderar nu på Pizzaracer eller Kebabräser. //Jesper BMW - Better Make Way |
|
| Kokainsläde! Eller som en raggare en gång kallade min bil: Turkamazon :D | |
|
Den här E36'an har en cool reg-skylt. Det går att ta texten och göra det till skylthållare text istället. :) Länk |
|
|
Fick denna på mail idag: Länk :) |
|
|
Lus :) "Kan du läsa detta ligger du efter" "BMW six appeal" |
|
|
---->> Lus Riktigt bra den! :) --- "Ni ringer, vi bakar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.