|
|
|
|---|---|
HV-71 |
Hallå! Har fått ett litet problemmed hur jag ska placera barnstolarna. Det är tvillingar och att de är lika långa. Har som det är nu placerat dem, en i framstolen och en bakom i baksätet. Nu får den som sitter fram inte plats med benen längra utan måste böja dem. Vill inte heller ha båda bak då de bara är 1,5år gamla. Det går bra när vi bara kör korta sträckor, men om man skall köra längre blir det nog problem. Tacksam för förslag på stolsinställningar. Har sportstolar i bilen. |
|
Prova att placera den ena bakom förarsätet. Har en son på 2,5 år som vi fick ta en framåtvänd stol till när han var ca 1,5 år. Problemet var att han fick böja benen när han satt framåtvänd. Annars har vi båda barnen bak bakom stolarna och det funkar bra, dottern är ca 1,5år. Snart dags att fixa ny stol till henne också. Testa annars att sätta båda bak ett tag och funkar det inte så får du pröva något annat. De har ju sällskap av varandra ändå där bak. |
|
|
Ett par vi känner monterade bort ryggstödet på passagerarstolen i deras Alfa. Då kunde de ha två stycken bakvända stolar på höger sida. En fram och en bak. Finurlig lösning tycker jag. Stolen bak måste ha ett stödben ner på golvet eftersom det inte finns något ryggstöd att stödja mot. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
HV-71 |
Hallå! Tack för råden skall fundera på dessa råd och pröva mig fram!. Det är känslan inte farten! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.