|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hur stark abstinens har alla ni som vinterförvarar era ögonstenar? Själv håller man på att bli tokig,då man vet att det fortfarande är minst 3 månader kvar innan sopning av all sand från gatorna skett. Innan bilen ställdes in i garaget så lät jag byta samtliga bussningar samt bärarmarna i framvagnen,test repan varade endast från verkstad till garage, ca 1,5 kilometer. Vill bara ut o irritera alla grannarna med lite skön björnsång igen. Man år väl hålla ut en stund till med sin 112hk starka arbetsbil! |
|
Kan inte annat än att hålla med dig.. det är bara vänta.. Som det är nu kännns det som de aldrig kommer bli vår. Minus grader och endå mer snö.. Usch och fy, 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Något så inih**e. Startade upp Katten härom veckan och kollade att allt fungerar. Abstinensen är svår. Fick åka en sväng med Askens 850 i går, det lindrade något. Don't dream it, drive it |
|
| min abstinens tog sig så starka uttryck att jag var tvungen att sälja min Fabia RS och köpa en E32 730i som vinterbil... längtar dock till den dagen 750n kommer ut, hoppas att de inte skall dröja mycket mer än en månad.. | |
|
E32 som vinterbil är perfekt. Kanske ska man köpa en... Don't dream it, drive it |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Var inne på en E32 735 alt 740 som vinter/familjebil, men de har tydligen inte 3 x 3punktsbälte i bak! Sen undrar väl grannarna om man skiter ut stålar om en sån står parkerad utanför också!! De är ju inte införstådda i att man faktiskt kan köpa minst 2 sådanda för samma pris som en Volvo V70. Men står det en fullsmetad V70 på tomten lyfter de ens inte ögonbrynen. Hrmpf! MVH Patrik |
| Längtar så in i h***te!! Har bara kört min 328:a 2 mil efter köpet!! Allstå direkt in i garaget. Det är inte lätt att gå förbi den dagligen utan att känna att man bara vill ut å köra. | |
|
Jo, längtan finns där, inget snack om den saken, jag har dessutom 18 mil till skönheten så jag har ingen möjlighet att pyssla med och rå om den heller, snyft. Jag hann inte ens tvätta av den innan vintern så den ser förskräcklig ut där den står, till på köpet. Så jag längtar verkligen till våren, då blir det dammsuga, tvätta, vaxa och åka :) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
Provkörde idag en 745iA -86 som man dessutom blev ägare till!!!!! Så nu suger det ännu mer i begäret att rycka ut klenoden från garaget å busa lite. Hoppas fan att resterande vinter passeras fort, för nu e man snart på bristningsgränsen!!!!! MVH Patrik |
|
Det är sant! Nu längtar man! Hade inte klarat suget efter riktig bil om jag inte haft min IX att njuta av vintertid... |
|
|
haha ja abstinensen är svårt. Men jag köpte min sjua i vintras och hann bara köra 5 mil innan jag ställde in den i garaget. Så jag har egentligen ingen koll på vad jag missar. Kanske har jag det bättre i 325:an rent av??! Men nog ska det bli kul att glida lite i kokainsläden i vår! 1 april blir det nog påställning om det inte är vargavinter eller blask då. mvh |
|
|
M635forever: 745iA!! Grattis!! Jag lättade lite på abstinensen i helgen då jag var "hemma" och tittade till fordonet samt körde lite på nyplogad vinterväg :-) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.