|
|
|
|---|---|
|
bilen en e36: 98 cab med hardtop, bra utrusting el cab, stora datorn mm. 10,000 mil servad mm, något slitet skinn på förarstolen, trasigt dimljus, lack skada vid dimljus. saknar även den "lilla" läppen på fronten, hade inte alla m3:or den. Daniel -AUTOKONSULT- | |
Grubbe |
140000:- nu i vår. 130000:- till vintern. :) |
|
Fixa till småsakrna så får du säkert 160 000 kr för den.-98 o 10 000 mil låter bra i mina öron. Läppen hade inte cabbar om det inte specialbeställdes har jag för mig. Mvh Mathias |
|
| jag sålde min m3 cab 94 början av sommarn som var nu! jag fick 160 000 för den! 12 000 mil på mätarn! galet fint skick å väldigt påkostad gjorde susen! | |
| sålde min -98 i m HT somras för 211000kr, den var i skick med endast 6500mil, dock v-körd men påkostad extra en hel del. Så spannet finns där, beror på bilen helt klart. Att ens köra och än mindre sälja en bil med ett trasigt dimljus är för mig uteslutet, ägarens grad av analfix reflekteras i priset.... | |
|
seb 540: jag kommer absolut inte att köra den med trasigt dimljus. Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.