|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! har kikat på några e36 m3 cabbar, har noterat att inga av dessa har dom "riktiga" m3 sportstolarna utan vanliga sportstolar. har detta med nån säkerhet att göra? Daniel -AUTOKONSULT- | |
| Menar du GT-stolarna så är jag nästan hundra på att ingen cab såldes med dessa. | |
| Cabbarna såldes inte med "vader" stolar, endast vanliga sport. Sen kan ju folk bytt i efterhand, eller beställt via individual - men måste vara ovanligt, minst sagt. GT stolar antar jag menar M3 GT? Samma sak där iaf. | |
|
Varför såldes dom inte i cabbarna?? Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
Jag har också funderat på det där. Vaderstolarna är underbara. (: ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
sport är inte komfort antar jag, cab ska man glida i. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
hur hade de sett ut med vaderstolar fram om du har nackstöden kvar där bak? inte snyggt va? Daniel -AUTOKONSULT- |
|
| Jag har bytt till "vader stolar" i min cabbe bra mycket snyggare än original.. och mycket sportigare.. | |
| Findus: Kan du inte ladda upp en bild så man får se hur det ser ut? | |
|
Findus: lägg gärna upp en bild eller maila en till mig Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
LÄNKAR Till Bilder på min förra M3 Cab den hade jag M3 cupe stolar i! Ta en kik! Länk |
|
| Det fins några bilder på min "profil" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.