AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.196

Dagens i-landsproblem (fälgproblem)

Sida 3 av 3
Ja
129
Jackinthebox
328iAT Sportline -13 (F31)
Safirsvart Metallic,
18" 397
Ytterligare en länk med alt 1: Länk

Längre ner på samma sida en trevlig film med 540 som maxar (255 på mätarn) på autobahn :-)
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Jag tycker att du skall satsa på ett par BORBET A med riktigt fet fälgbana, gjärna 15". De skulle passa perfekt. Finns inte de att få tag på så nöj dig med Paralelleker, det var ju sådan du ville ha från början.

Daniel
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Europa Meister. Talar du av egen erfarenhet när det gäller Borbet A?? (Det ringer en svag, svag men oerhört säker klocka som säger att du har ägt sådana?? =)
)

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Man skall inte sparka på den som ligger ned. Jag var ung och skyller på samhället
Daniel
zupra1
Länk NR 2! Men dom andra fälgarna duger också.Inget dåligt val.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Hjul är beställda från utlandet. Antingen blir jag blåst eller så har jag gjort en god affär. De ska vara hemma i början på veckan om allt vill sig väl. Annars blir det till att fortsätta leta. =)
Det blev NR 2.

Visa användare
747
TCG
540iM E39 6vxl Kompressor
Herr Gaspedal
Vilken dimension på fälgar blev det och kommer det däck monterade på? Vilket dimension samt märke isåfall?
Vad gick kalaset på?

MVH
/Jonas
BMW CS #5871
Min pärla: Länk
Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Herr Gaspedal, vilken sajt beställde du ifrån? Har de Style 37 oxå?

/Anders
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Det blev 18" 8.5 och 9" eller 9.5" bak, har glömt =)

TCG: Fälgarna är orginal. Det kommer däck monterade på, men jag ska kränga på helt nya däck. Kalaset kostar 6000:- om jag får hem dem.

Jackinthebox: jag beställde från allegro.pl polsk auktionssite.

Jävla skit att jag missade dessa: Länk 5500:- för en uppsättning M-Parallel är ju ingenting. Synd att de är sålda bara. För det priset så hade jag ju haft råd med två uppsättningar hjul till bilen.

Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Imorgon kommer fälgarna, efter mycket om och men med transporter så har allt löst sig. Tvingade en kompis som var i Tyskland att åka in i Polen och hämta fälgarna. Skicket ska vara väldigt bra.
Dock så är däckdimensionen 275x40x18 och 235x45x18, skumt.

Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Går det att se sajten allegro.pl på engelska eller måste man vara polsk-språkig?
Jag har inga problem att förstå den Polska sidan, trots brist på Polska kunskaper, det är när det är ett annat alfabet som det är lite jobbigt, men det går att lösa det också=)

Mvh Stephan
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jackinthebox, du får tyvärr vara polskspråkig om du inte har dolda talanger som Stephan =).

Det ligger just nu en uppsättning M-parallel 37 med däck till salu, priset hemma i Sverige skulle bli ca 11 000 - 12 000:- p.g.a den dyra frakten.
Jag funderar på att klippa till på de med. Så får man se vilka man trivs bäst med. =)

Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Jotack, jag lät slutledningsförmågan styra och hittade fram till Felgi :-) Lite knepigare blir det dock när man ska in o lägga bud o följa upp m.m...
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Maila mig så kanske jag kan hjälpa dig om du hittat något.

Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Klippte till på M-parallell också, tror jag kommer trivas bättre med sådana.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.