|
|
|
|---|---|
pg_ice |
Tja! funderar på att skaffa M3 Sidokjolar till 325an ska kjolarna moteras direkt eller måste man slita bort original kjolen? skickar med en bild på hur det ser ut nu. vet ej om det är original kjolen som sitter på nu? ytan är räfflad och jag tror fn inte att det går att få bort dom,men jag kan ha fel. Länk |
|
Din bil har för närvarande inga "kjolar". Det du ser är bara bilens tröskellåda. M3 kjolarna monteras utanpå dessa, med clips eller lim. Mvh Carl |
|
pg_ice |
Tackar! då är det ju simpelt fixat :) |
|
Kan bara bekräfta det "Carl L" skrev. Letar du efter orginal kjolar eller tex. Riegers M3-kjolar? Kolla din mail. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
pg_ice |
tyvärr dom är redan beställda. det vart original M3 looken på kjolarna |
|
Jaja, så det blev BMW orginal? Ja det är lika bra. Passform mm är ju 100% då. Vad gav du för dom? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
pg_ice |
för billigt :) 1420:- Länk det är inga fästen på dom vilket borde göra att priset blir lägre? dom där kjolarna limmas fast och det spelar ju ingen roll bara dom sitter :) |
|
inte orginal glasfiber.. Länk |
|
|
Orginal M3-sidokjolar är ej i glasfiber. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
pg_ice |
vi får se hur kvaliteten är :) priset är det ju inget fel på |
|
Kopte mina for 1000kr! Orginal, fast jag fick inga clips till Har inte bmw en mall som man ska borra efter?? |
|
|
Jo då borrmall finns att köpa på bmw 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.