|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket ska man betala för denna bil? Ska enligt ägaren vara fräsch, dock har den gått ca 28000mil men toppen är renoverad vid 20000. Så hur mycket kan man måsta vara beredd att slanta upp för bilen? *Mycket välvårdad Bmw 325 *Skattad och besiktad *Mok *Sov *Chippad *Vassare kam *Open Air filter *Sänkt *Taklucka *Stolvärme *El speglar *CD *6*9or med slutsteg, framsystem *Ställbar vinge (orginal baklucka med orginal vinge finns kvar) *Rost Fri Länk Länk Länk Länk | |
enbmwalltidbmw |
Hej! ej över 15000kr gärna en bit under. |
|
Vad begär säljaren? Som bekant ligger 325 e30 högt i pris OM den är en orginal m technic med m kjolar och fint skick och "låga" mil. Dock är denna bil inte en sådan därför borde den inte kosta mer än ca 15. |
|
|
Verkar som en schysst bil...Men räkna med dålig krocksäkerhet och dåliga fälgar. Dem fälgarna på bild har mjukare gods än getost anser jag...Har dragit sönder ett parti av just en dylik sort..100+ Qualifier. Jag har aldrig lyckats dra sönder några andra fälgar med enbart ett fälgkors,men tilläggas bör att dem fälgarna jag hade på bilen var något felgjorda,dvs hade mindre gods kring bulthålen än brukligt...Så det kan säkert vara BÅTTRE gjort på hans fälgar..Nåja,ville bara belysa lite erfarenheter angående just dessa 100+ fälgar. M.a.o syna så att det ej är sprickbildning kring bulthålen,kolla baksidan på fälgarna först,där syns det direkt om det finns tendenser till sprickor.. Mvh Janne. |
|
|
MD han begär nu 19500 för den, först hade han satt ut den för 25000 haha Så ni säger att ca 15 är ett vettigt pris? |
|
|
Ja,"vettigt pris"? Beror ju i slutändan vad han kan tänkas släppa den för. Han kanske behåller bilen om han inte får det begärda priset...Långt ifrån alla bilsäljare är i akut penningbehov eller är "döless" på bilarna de ska sälja. Så det gäller att ha lite "feeling" när man är spekulant på en vagn. Dvs>> Varför säljs den?Penningknipa?,Lättprutad säljare?Vad står i annonsen?..Står där t.ex "Färdigprutat" brukar det ju innebära att priset är fast,dvs får säljaren inte det begärda priset så har han kvar den.mm.mm. Mvh Janne. |
|
| Så det är alltså bara att slå till om jag får den för ca 15000 och den är i bra skick? | |
| Får du den för 15000:- gör du en bra affär! | |
|
Min är exakt likadan. Köpte den för 21000kr för 5,5 år sedan. Då 22000 mil. Den var i bruksskick då. Å är i samma skick idag. 15000kr känns vettigt för den. Även om nöjesfaktorn i bilen är värd mer än så anser jag. :) mvh |
|
| Jaja då blir det väl att försöka pruta ner den till under 15 :D man då hoppas det går iaf! Annars får man väl vänta och försöka hitta en annan bmw. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.