|
|
|
|---|---|
|
Nån som har nån erfarenhet av dem? \H No Guts No Glory | |
|
Njae, har varit där och tittat en del men det har inte blivit någon affär, för jag valde en ny bil i stället. Första intrycket är att de verkar trevliga och seriösa och de bilar jag såg närmare på, bl.a. en M3 Limo, verkade OK vid en första koll. Har inte hört några skräckhistorier om dem. Men som vanligt gäller: lita inte på en bilhandlare utan kolla själv eller ta hjälp av en expert. Man får vad man betalar för, och inte ens det ibland... |
|
|
Jag har köpt bil på Rådmans utan problem, verkade iallafall seriösa. Men.... Autocenter kan också upplevas som seriösa handlare, ack så fel man tar då !! ;-) =========== V8-power |
|
|
Jag har köpt tre bilar på Autocenter, inte ett enda problem. Det gäller att vara vaksam på vad man köper, oavsett vilken handlare det är...tror jag! |
|
rickyrikardo |
Det finns olika Autocenter. Ett i Sthlm och ett i GBG. Är det samma firma, eller? Någon som har erfarenheter? Är det bara de i Sthlm som e oseriösa? |
|
Jag syftade på Autocenter på Folkungagatan i Sthlm ! Har själv köpt 3st bilar där, den första var ok, den andra "bara" skruvad, den tredje blev jag riktigt blåst på ! Det finns kanske en anledning till att den firman ALLTID är med på diverse "svartalistor", se exempelvis: Länk =========== V8-power |
|
|
Tja!!! Min 320 kommer från Rådmansbil! Skönare 320 får man leta efter =) Men som alla andra säger... Kolla alltid bilen noggrannt... Kan också rekommendera deras service! Ha det! Mvh Tobias |
|
netsix |
BMW-matte Såg på din länk att de häftigt diskuterade företaget Johanssons Motorsport fanns med där. Inte så konstigt isåfall att många är missnöjda med dom då. /netsix |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.