|
|
|
|---|---|
| ? | |
|
Hej Jag har 9x19 Breyton med 235/35-19 Dunlop SP9000 på min E46 Sedan. Det är inte alls bullrigt, dock så känns bilen lite som en go cart ibland :). Detär inte så konfortabelt att köra långa sträckor med 19'' på. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Mm... men de skulle ju se så jäkla läckert ut.. funderar ändå på att dämpa upp bilen med dämpmassa typ db axe elle nåt så ljudnivån e ja inte lika orolig för när ja tänker efter, de e ju mest stötigheten som e svår att "bygga bort" Kanske inte skiljer så mycket mellan 18 och 19" dock jaja de är väl som vanligt personlig testning som kan avgöra va ja anser FÖR stötigt |
|
| dock tror jag att det blir stöttigt på en coupe, då de har sportchassi som standard. | |
|
Mmm.. och min har standardchassi "som standard" och den är redan nu för stötig, lite trisst eftersom man borde kunna lämna lite "utrymme" för komfortabel styling av bilen och inte göra den alltför sportig med 15" däck, de gör ju att det blir massa kompromisser när man vill gå ner i profil Tänker närmast på min gamla volvo 850 som kändes något svampig i standard utförande med 15" fälgar, när man satte på 17" så blev den ju som en körglad mjukisgocart, och inte som en fullfjädrad banracer som är omöjlig att använda annat än på Nurburgring... |
|
| Länk Denna 19" Fälg ska jag köpa till min 330. Kommer nog bli snyggt..2695 ink moms för denna. Kalas pris..=) | |
|
Bra val, det kommer nog att bli snyggt www.stylabilen.se |
|
| Snyyggg! | |
| Jepp tror den kommer klä bilen väldigt bra. =) MYCKET prisvärd fälg. iaf om man börjar kika på andra 19" fälgars prisklass. blir 235-35-19 däck på dom. | |
| Fick mail av Molway nu. Denna fälg är helt slut för tillfället. Och dom vet inte när den kommer in igen..fan. Men hoppas den kommer in före April iallfall. Nån som vet vad den är kopia på? Ser ut som det står Breyton på den. Några andra tips på fälgar i 19" som ser ut som denna? | |
|
ser ju ut som denna Länk fast kanske nån annan sort |
|
| Jo..kikade först också på den..men så lika var dom inte. Hoppas dom kommer in som sagt. | |
| tror ärligt talat en sån fäg passar bättre på en 5serie än coupe. Fäögar med få ekrar passar bättre på coupeer, plus att de ser större ut. | |
| Länk | |
| EstorilMroadster: Tnx för länken! Fan..skiljer inte så mycket i pris..tror ni det är mycket bättre kvalite på den där orginal fälgen än kopian? Var¨nån som sa att kopior är inte alls lika hållbara. Var en BBS fäg som han hade..och den höll för mycket stryk. | |
| realcar säljer väl de där märket | |
| Var hittar man billigaste priserna på t.ex. Michelin pilot sport 2 som säljs med orginal bmw fälgarna till 3-serien? Antingen 18 eller 19" | |
|
Testa Länk /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.