|
|
|
|---|---|
|
Har kollat runt på blocket och autpower och har sett att priserna på en 328i -97 varierar väldigt mkt...allt från 40K - 100 K. Är det ngn hära som har sålt sin 328 dem senaste månader och till vilket slutpris blev det och vad för utr hade bilen. mvh / AMir | |
|
Tja köpte precis en ny 328 coupe m3 optik eftersom jag kvaddade den andra i julas.. den nya nu fick slutpris på 84000 men då har den bara gått 11000 mil ! kollad och allt ... den har det mesta förutom elstolarna.. Mvh// Biran |
|
|
vilken års modell + vad hade den mera...fälgar och sånt eller? ska sälja min och jag vet inte vilket pris jag ska sätta...lite förvirrda.. |
|
| Men om du kan lista utrustningen, länka till nån sida där du har bilder och skriva en rad om bilen så kan man ju försöka sig på en värdering. | |
| Köpte en fin,välservad svensksåld 328i Touring -96 med 2 ägare för 55 k. 17000 mil Klima,farthållare men i övrigt ganska standard. | |
|
hehe oj förlåt,, =) Min är en 97:A det satt inte några speciella fälgar alls så hade redan från den förra bilen... 98:an jag hade köpte jag för samma pengar men då satt 18" m3 e46 fälgar på den .. och då hade den gått 8000 mil mer också .. men . men alla de flesta ligger ju runt 80-90k för en fräsch med M... har du en länk till den eller ?? Mvh//Biran |
|
enbmwalltidbmw |
Hej! Köpte min bmw 328i-97 14200mil svart med 18tums fäljar rikligt utrustad ac nyskick på skinnet (el) elhissar dubbel ac antispin pdc stor stereo med sluts, basl, cdväxlare, rostfri 4xairbags telefon stora färdaten (pixelfel) dubbla larm fjärrstyrt säkert glömt nåt de va ett tag sen jag bytte bort den. köpte den för 62000kr, nu begär killen som köpte den av mig 95000kr. Mvh |
| min 328 coupe 96:a full M-optik m3gt/cab fälgar, 14.800 mil, 4 elhissar, halvskinn, sportstolar, daytonaviolett, dubbel ac, larm. ganska basik utrustad alltså. fick den för 70.000 | |
|
Sålde i juni 2005 min svensksålda 328 4-D. Annonserades ut för 69kkr, gick för 61kkr efter 2 månaders annonsering på Blocket och Autopower. Gick riktigt trögt att bli av med den trots att jag då låg lägst i landet för 328 E36 med Klima under 20kmil. Skicket var bland de bästa jag sett på en E36 med de milen, mycket fräsch och fin i lacken (MrCap) och ingen rost på karosseriet. Den som köpte bilen fick nog otroligt mycket bil för pengarna. Kortfattat så var den cosmossvart, rullat 17000mil med komplett historik. Digitalklima, farthållare, sportratt, ASC+T, fällbart baksäte mm. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.