|
|
|
|---|---|
|
Det fanns en tråd för c:a 1 år sen, men jag startar en ny! Ingen som har några nya tips var man kan införskaffa dimljus? BMW tog 1300:- /st. //Henrik | |
|
biltema? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
De har tydligen inga delar till 7-serier.. ;-( Någon har nämligen stulit ett av mina dimljus.. Men snart slipper jag Malmö! |
|
| ebay | |
|
Constrictor: Det finns nån sån där "loppis" ute på Nydala, har du tur kanske ett dimljus som passar perfekt dyker upp på ett bord bland billiga dvd-skivor och guld....;) |
|
|
Nej, för att vara lite mer allvarlig: Länk Kanske passar din oxå? |
|
| e det inte en E38 du ska ha det till? | |
|
Hej ! E34 dimljus passar INTE till E32 det är nämligen någon millimeter smalare........ har testat själv ......... Zalmondorro |
|
|
www.schmiedmann.com finns i Köpenhamn och tar ca 1010:- / st. Skall du ha båda kan det vara värt trippen... |
|
| Tack för svaren.. Skall ändå lämna in bilen för annat, ska be dem fixa dimljuset också. | |
|
contrictor: jag har köpt nya till min, det högra har en rätt stor bit glas bort och det vänstra har en spricka, dom är dina for free så fort jag fått dom "nya" jag köpte på ebay, slutsumma 560:- för 2 st med frakt från Österrike, då bad han om ursäkt för den dyra frakten (20€) ; ) vi kan snacka vidare på bimmerabend Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Ok! Låter ju kanon! Använder nästan aldrig dimljusen men det är inte så vackert med ett hål i spoilern! ;-) |
|
|
inte jag iheller, i stort sett aldrig, mest att det inte ser så fint ut med trasiga glas.. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
| dyrtLänk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.