|
|
|
|---|---|
|
318IS coupe -94 Full m-pkt (speglar, lister, front, sidor) violetmet. mkt snygg ej mkt utrustning, bara elhissar, speglar, lucka, lilla datorn, larm mm. sänkt nybes/nyskatt gott skick, ej bucklor/repor, import 2005 helt rostfri ej sommarhjul, endast vinterpuckar inga fel på bilen, fungerar perfekt 13000 mil, ingen servicebok har själv ingen vidare koll på E36, men tänkte köpa en billig BMW att ha över vintern, är 30 för mkt för denna? BMW CS #5139 | |
enbmwalltidbmw |
Hej! Tycker priset låter rätt så rimligt, men lite tråkigt med utrustningen + avsaknad av servicebok men de är ju inte hela värden brukar inte bry mig så mycket om de finns servicebok eller ej när jag köper bil, de är ju skicket som avgör men men de är ju alltid lite svårare när man ska iväg med bilen sen många stirrar ju blint efter serviceboken. Har du någon länk till bil? Mvh |
| Runt 25-30k tycker jag åxå verkar rimligt. Funkar den bra så är inte servieboken det viktigaste för en bil i 25 tusenkronorsklassen, tycker jag. | |
|
ok har fått ner den till 30, kanske går ett par tusen till? är personligen inte så noga med serviceboken på en gammal 94a för dom pengarna, utan kollar skicket istället. köper hellre en helt rostfri import som känns tight och fräsch men som saknar bok, än en aldrig så fulldkoumenterad svensksåld med rost i alla skärmkanter mm.. BMW CS #5139 |
|
enbmwalltidbmw |
Har du någon bild eller länk till bilen i fråga ? Mvh |
|
Runt 30 känns rätt rimligt men som du redan nämner så kan du räkna med att mätarställningen knappast stämmer. Å andra är det kanske inte hela världen på en bil för 25-30kkr. Att den saknar AC ser jag inte som något problem på en såpass gammal bil, de brukar oftast behöva kostsamma reparationer på äldre bilar. Är den verkligen helt rostfri eller bara omlackad på kritiska punkter? Det saltas ju rätt friskt i Tyskland och centraleuropa också, så import är ju ingen garanti för en rostfri bil som är 12 år gammal. På mörka bilar kan ibland rosten vara svår att upptäcka. |
|
|
hittar inte länken just nu.. men som de ser ut nu åker jag och köper den i morgon brukar va rätt noga, men jag lyckades faktiskt inte hitta nån rost alls.. verkar mkt frisk faktiskt.. de är ju huvudsaken tycker jag.. BMW CS #5139 |
|
|
Är det denna?? Länk Blev det affär eller?? /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
japp de var den, men jag köpte den inte, hittade en fin 730 E32 till ett pris jag inte kunde motstå, så jag klippte den istället. BMW CS #5139 |
|
| Dom där kjolarna är väl inte M-kjolar, eller ser jag fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.