|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om den här? Funderar... Länk | |
|
ser mycket fin ut... men frågan e om den e värd pengarna.. Mvh Jojje |
|
| Den ser verkligen ut till att vara i nyskick! Med dem milen ska den visserligen göra det också. Försök pruta lite och slå till! | |
|
Jag ska kontakta killen, så får vi se. För 100 tar jag den (betingat på ett m-test). F.ö. Hittade denna också. Kolla bilderna i länken i annonsen. Tycker priset verkar rätt OK, framförallt med tanke på att bara sterion går på 250 000... Länk |
|
|
Är lite allergisk mot cab... Den gula ser mkt fin ut!!! satsa på den.. tror inte de är så lätt att få tag på en likvärdig.. inte me de milen mm. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Ser väldigt fin ut. Men kolla upp varför M3-märket på bagageluckan inte sitter där det gjorde när den var ny. Tycker det är lite dumt att skriva att "bilen är helt original överallt" när det t.ex. sitter 97ans njurar på den, icke original framblinkers m.m. Värt att kolla upp då bilar som har gått 9500-10000 mil utan att ha ådragit sig en enda bula eller repa inte växer på träd. M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
sorry att jag snor tråden lite... men jag vill bara veta om man kan montera -97ans njurar utan att byta själva plåten fram?? har nämlingen ett par sånna njurar som ligger å skräpar :) Mvh Jojje |
|
|
Jojje21: du blir tvungen att byta hela plåten då njurarna inte är samma.. // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Att blinkers är utbytt mot vita skulle enligt mig endast va positivt eftersom de oranga är DIREKT SKITFULA enligt mig, de förstör hela bilen. Men håller med om att de inte borde stått helt orginal. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
a_wingard73: Vad du tycker om orange blinkers är helt ointressant, vad jag syftade på är att de gråa blinkers som sitter fram ej är BMW orginal. M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
Crisse: Klart du tycker de är ointressant när du kör me den färgen på din. jag hade org vita blinkers till en början på min förra 328a. De hade fått den lite gråa look efter antal år. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.