AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
722

Reiger...

520i
Hur bra är detta märke... tänkte köpa kjolar och vinge till min E34:a... Jag är ny här på forumet så detta kanske kommit upp tidigare, men iaf.

Hur är passformen, är dom lätt monterade, är det bra kvalitet, jag menar dom går inte sönder så förbannat lätt eller?

Och en sak till... deras spoilers, det var ett antal grejer som fanns där.. vad/vilka ska jag ha? Òm jag köper en vill säga...

00053012 Nedre spoiler BMW E34 1.990
00053013 DTM-läpp till 00053012 1.390

är de två ovanför två olika sorter eller?

01001005A Svarta ramar runt ”njurarna” BMW E34 -4/94 (ej V8) /par 495 << vad är det?

BMW är fan det finaste som finns...
BM
60
BMWUFFE
bmw 520-77,316-78
hej
blir låg och rå med reiger frontspolier,men den höll bara 3 dar sen var det skrot av den
ds
58
dsr
E34 Touring
Hoppsan. Vad hände? Farthinder? Refug? Skrot på vägen?
Jag har precis monterat en Rieger frontläpp (bilder i galleriet eller på Länk.

Bilen är dessutom sänkt (45/10), så det blev ganska lågt med Rieger-fronten. Jag skrapade undersidan av läppen mot ett farthinder på första turen efter monteringen, men det gick lyckligtvis bra (den sitter kvar). Nu tar jag det rätt lugnt över farthindren... :-)

/daniel
520i
Phet touring! :) (tycker dock inte om den årsmodellen på touring, men din är den snyggaste jag sett :) )

vilken spoiler är det där?
är det :
00053012 Nedre spoiler BMW E34 för 1.990?

Jag förstår inte de där.. är DTM:en en extra spoiler man placerar på den andra spoilern eller?

BMWuffe, har du sänkte den också eller?

ds
58
dsr
E34 Touring
Jag tror du har förstått det helt riktigt angående DTM-läppen. Först monterar du "Nedre spoiler", sedan kan du sätta DTM-läppen under den. Det blir som en extra liten kant (som går frammåt, så att säga). Jag har inte DTM-läppen (och inte några planer på att skaffa den heller). Däremot är jag kanska sugen på M-tech sidokjolar...

Lycka till. Visa gärna bilder av bilen när du är färdig!

/daniel
BM
60
BMWUFFE
bmw 520-77,316-78
min kombi är sänkt ca 30mm
520i
Tål reigers grejor lite grusväg eller?

självklart lägger jag upp bilder på bilen :)

ds
58
dsr
E34 Touring
520i:
Här finns en bild på en bil med DTM-läppen monterad under frontspoilern. (jag tror att det är DTM-läppen iaf):

Länk

/daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.