|
|
|
|---|---|
| önskar omgående svar !!! hur många liter är kylarsystemet på min 740 ia -95 | |
Scheckheft |
Hej 12l. Har du en instruktionsbok? Om inte är mitt förslag att skaffa en. Instruktionsboken är en ofta bortglömd men bra och nyttig källa för information om bilen man äger :) Mvh Scheckheft |
|
ja på tyska : ( hajar zero !! jag ringde bmw å dom sa 6,5 liter så 12 l ?? //bosse |
|
Scheckheft |
Hej tjenafaan: tja, det är upp till dig vilken uppgift och vilken uppgiftslämnare du vill lita på. Instruktionsboken finns att få tag på på svenska. Mvh Scheckheft |
| 12liter låter lite,men 6,5 det har väl bara bilar typ polo.micra??Min mb600 rymmer 19liter.. | |
Scheckheft |
varför inte starta en "Tradera - tråd"? Vem bjuder högst? 12l dög tydligen inte. Hur kan en fråga som "hur många liter ryms i kylsystemet" vålla oklarheter? Svaret går att läsa klart och tydligt i BMW:s egen instruktionsbok. Mvh Scheckheft |
|
12 liter låter i mina öron rimligt, men troligen får man inte ut allt genom att bara tömma kylaren så därför tror säkert folk att den bara rymmer hälften. Ofta finns det någon halvhemlig plugg på blocket också som måste öppnas för att tömma hela systemet. //Magnus |
|
|
det va c:a 12 l hehe vilket jon på bmw då !!!!!!!! scheckheft !! ja ska aldrig tvivla på dig : ) : ) //bosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.