|
|
|
|---|---|
|
Är det enkelt med ett byte av grill/galler i frontspoilern på en 320 Länk till 330 style i silver Länk . Ser helt klart snyggare ut än den svarta. Någon som vet något om denna uppdatering? Pris, svårhetsgrad etc. Extrafråga: Är denna detta BMW original frontspoiler? | |
| Glömde länken till min extrafråga! Länk Är denna detta BMW original frontspoiler? | |
|
Plocka loss ditt svarta och få det lackerat eller köp nytt på Bmw. Det är bara lös plast som är enkel att montera. Extrafrågan: Ja de är en orgianl frontspoiler med ett addon längst ner. Svårt att avgöra vem som tillverkat det faktiskt. Kanske med en bättre bild kan jag hjälpa dig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Men jag kan ju inte bara lacka den svarta. Den ser ju faktiskt inte lika dan ut som den på 330. På 320 är det två längsgående ribbor och på 330 är det en längsgående och ett galler i mitten. Men gött å höra att det är enkelt att byta. Ang.extrafågan så finns bilen på BMW-treff.com Länk och min tyska är inte den bästa men kan "Zender Frontschürzenansatz" vara hans add-on?? |
|
|
Japp, de lär det vara. Zender tillverkar mycket plast :) Om du är ute efter 330 look, så visst, köp 330ns plast, den lär passa rakt av. Jag trodde bara du var ute efter det "silvriga" utseendet i fronten Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Tack för tipset. Får åka till BMW och kolla upp priset och se om det blir aktuellt att byta. Egentligen vill jag ju ha det senaste M-paketet men känns inte värt pengarna. Så detta kanske kan vara en uppdatering i min prisklasss. | |
|
Kan inte hitta någon Zender add-on som ser ut så. Denna från Zender är lik men är lite för extrem. Länk Någon som vet om den fronten som är länkat i andra inlägget finns någonstans? Eller om det finns någon snygg läpp till E46 som är harmonisk och inte känns påklistrat. Stilfullt måste det vara. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.