|
|
|
|---|---|
|
Hej! Sitter här hemma o funderar på om stegen får plats i bagaget på blivande bil. Nån som har måtten höjd (från golv till hatthyllan), bredden mellan hjulhusen, bredden utanför hjulhusen (bakre delen) och djupet i bagaget. Hur många grader lutar baksätet mot bagaget? Tacksam för alla svar! MVH Max | |
| Ingen som har lust att gå ut och mäta? =) | |
|
Hade gärna gjort det om bilen inte stått på verkstaden. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
jag har en E30.. kan mäta imorgon..! men jag kan inte räkna ut grader tyvärr.. jag å matte går liksom inte ihop.. =S MVH Gurran, 6a for life!! |
|
| Jättetack! Mät djupet in till ryggstöden från t.ex "stötdämpartornen" underkant (längs golvet) och sedan överkant (vid hatthyllan) så kan jag själv räkna ut! =) | |
|
hej,, har hjälpt till och flyttat idag så har tyvärr ej hunnit det idag.. å den står hemma nu.. åker på passat tdi,n,,, MVH Gurran, 6a for life!! |
|
| Hur gååår det då? =) | |
|
ja men hej igen.. hade glömmt av dig helt.. fixar det imorgon när jag har vaknat.. ;) MVH Gurran, 6a for life!! |
|
|
_turbodiesel_: Hur går det då? =) Ge mig din mail, msn så kan jag påminna dig.. // MiliaN |
|
| Skulle också behöva veta dom där måtten, Ingen som mätt än? =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.