|
|
|
|---|---|
|
Har en chippad databox liggandes med har en fråga om nån vet vad den är till för bil vet att det är till en 325 e30 men boxen är mindre än 172 boxarna, och nr på denna boxen är 0 261 200 081 plus där sitter en chip som där står masssa nr m27c256b-12f1 b88ak 9618e singapore och trimchip 325 e30 ,,,,vet ni om den passar på en 87 325 vet ej vad där har suttit för box innan i bilen köpte den utan box... tack för alla svar | |
|
-081 boxen bör vara en 2-radersbox för tidiga 325/525 utan kat o lambda. Och som du säger lite mindre rent fysiskt. Dom flesta -87:or har 3-radersbox, (om det inte är en imort/tidig produktion) Och då bör en: 0 261 200 173 passa bättre Behöver du box så har jag. Maila isåfall. ///Magnus |
|
| Kommer den att gå sämre? eller blir det inte rätt alls? | |
|
Gå sämre med vad????? -081 boxen o -173 boxen kan inte köras över samma motorkabelstam! Kolla antal rader i kopplingshandsken mot styrboxen, är det 2 el. 3 rader med stift??? ///Magnus |
|
| jaja ok nu ser jag och fattar ... Det är 2 rader med stift i -081 boxen.... Just nu har jag kopplat in en -173 box i bilen.. med ándra ord en tre raders box då som sitter i bilen.. | |
| dum fråga kanske men var sitter boxen på en 325 92:a | |
|
Cruser. Under huven. Passagerarsidan inne i torpedväggen. Du ser vart kabelstamen går in. ___ E36 325i "CSL" E30 318i "VBE"- Vinterbil-ED |
|
| är det svårt att få loss den? hur sitter chipet i boxen? | |
| chippet sitter under en vit plasthållare som du tar bort med skruvmejsel. Brukar vara väldigt enkel att hitta! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.