|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har nyss börjat att lära mig photoshop. Det finns väldigt mycket man kan göra, skit kul verkligen. Lite svårt kanske för en nybörjare som mig. Tänkte att vi kunde lägga upp bilder på era photoshoppade bilar, om ni nu har PS det vill säga.. Jag photoshoppade min z4 nyss och nedan ser ni hur det blev (klaga inte är som sagt ny haha) originalet: Länk Och faken: Länk | |
| grymm...skulle du kunna sätta på en front från z3m elelr m3 e46???...tror det skulle passa bra | |
|
Okej den z3m fronten blev visst lite glittrig =D men men Länk |
|
| den passade ju väldigt bra...kan du göra en i silver så man ser ltie tydligare?? | |
|
Har själv jobbat med PS i *räknar* åtta år (damn va tiden går snabbt!), tyvärr har jag inte ork att sitta hemma och pula med PS, utan jobbar bara i programmet på jobbet. MEN det skulle vara kul o slänga ihop en modd på bilen - dock har jag ingen bra utgångsbild för tillfället. ______ Joel - Länk |
|
|
Här kommer en silver, dock inte riktigt i samma färg men man ser ialf =) Länk Jayman: Vore trevligt om man kunde få se lite bilder nån gång från ett PS proffs! =) |
|
|
Fantastiska Z4:an: Det får bli senare när jag har bättre utgångsbilder på bilen. F.ö. är jag rätt skadad med kortkommandon på tangentbordet tack vare (på grund av?) Adobe ;-) övaövaöva! ______ Joel - Länk |
|
|
Okej nu kommer en uppdatering av min bil, lite overkill kanske XD Länk |
|
| Fantastiska z4:an... skulle du kunna göra en z4 bakifrån med egen stötfångare o snygga ytblås :D ??? | |
|
Utanför M-bilar i Eskilstuna! Bor du där? Jag har hållt på ganska mkt med photoshop, ska se om ja kan hitta nå kul // Pantzare |
|
|
Det stämmer Pantzare, dock så bor jag inte där (Arboga), men bilen är köpt där ifrån =) Ja vore kul att se lite bilder från erfarna |
|
|
Hittade en gammal civic ja gjort för ett bra tag sen! Länk Inget jag skulle vilja åka i men det är endel moddar i bilden. // Pantzare |
|
|
Har gjort många men många som försvunnit genom tiden :/ // Pantzare |
|
|
Fantastiska Z4: Om jag skickar en bild till dig på min Z3MC har du lust att modda lite åt mig? Jag kulle vilje se hur det ser ut med svarta centrum på fälgarna och sen matt svarta viperränder. Vet ej om du kan göra motorhuven i kolfiber, i så fall skulle jag vilja ha det också. Z3MPOWER |
|
| z3mpower: VIsst kan jag ge det ett försök, skicka gärna en bra bild så ska det nog ordna sig. Är det allt du vill eller vill du ha mer? Det är bara att kötta på =D | |
|
Vad har du för e-mail adress då? Det fanns ju ingen på din användare. Du får gärna sätta på ett scope bara för skoj skull, det såg ju rätt bra ut på din Z4. Om du kunde simulera fram en MH_GTR front så vore det inte så dumt, har ingen bild än med den monterad. Då kanske ett par djupare trösklar/kjolar skulle passa in. Z3MPOWER |
|
|
Annars kan du lägga din bild på nån av dessa sidor: Länk Länk Länk www.photobucket.com Men annars ska nog detta gå att fixa! |
|
| Har du nån bild på mh_gtr front? vore bra om du kunde hitta en åt mig =D | |
| Bilderna är vist fina men tänk på spegelbilden och linijerna behöver vara mer skarpa speciellt där bak | |
|
Fixa en bättre bild på Z4an så ska jag fixa till den! // Pantzare |
|
|
Hmm... 12 år med Photoshop, 11 professionellt. Visst är det kul att modifiera bilder =) /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.