|
|
|
|---|---|
|
Hur navigerar ni i forumet? Själv navigerar jag som så att jag har en tabb (i Mozilla Firefox) med alla forumdelarna. Sen går jag in i t.ex 5-serien och öppnar intressanta trådar i nya tabbar och läser och skriver i dessa. Sedan fortsätter jag låt säga till forumdelen för 7-serien och utför samma procedur där. Det kan verka lite bökigt, men det fungerar väl; men en förutsättning för denna metoden ska bli smidigt är att jag har en browser med tabbar. Anledningen till att jag inte använder mig utav "Senaste 100" är att jag skulle vilja skala bort vissa forumdelar som jag oftast inte läser och skriver i. Det skulle vara intressant att få veta hur ni gör! Med vänlig hälsning Magnus Finns det andra bilar än BMW!? | |
|
Jag använder mig till 98% av "senaste 100". Tycker det ger en bra mix för det mesta. Utöver det brukar jag gå in i olika enskilda forum om jag känner för det. För att hålla koll på trådar där jag själv skrivit brukar jag använda funktionen under min användare för att kolla det. Magnus18: Ditt system verkar lite småjobbigt, tur iaf att du inte kör internet explorer.:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Kör Firefox givetvis. Använder "senaste 100" 99 av 100. | |
|
"Senaste 100" och ibland "Senaste idag" när man på kvällen vill kolla någon tråd som man vet var aktiv tidigare på dagen men som trillat ut "Senaste 100". Kör man bara i vissa forum så kan man ju missa något intressant ;) ___ //Ulf |
|
|
"Senaste 100" här med, och ngn gg "Senaste idag"... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Sorry. Missade den tråden. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
enbart senaste idag och senste igår, någongång senast startade. ___ Vagnparken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.