AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
720

Ni e36-ägare, här har ni nåt...

m3
139
m3italia
E30 320is -91
Plocka upp ett par snygga hartge-fälgar till e36an för nästan ingenting!

Länk
Fl
41
FlyingFinn
328i Touring -96
Grymt sugen man blir... Fälgarna ser riktigt läckra ut!
Det är väl 4st som säljs, eller?
Har aldrig handlat via ebay, hur funkar det?!

/Tero
Helga
Man kan ju slänga in ett bud på 100 EUR

//Helga
Kantstötta ju :)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Bara 17" ju
ErikNilsson
Det är en auktion vilket innebär att startpris knappast är slutpris. Dessutom så budar många precis på slutet. Men visst om ni tror att det går att få dem för 50:- så dröm vidare.
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Erik: Klart man kan fynda på ebay!
Självklart kommer det bli dyrare än €5.50, men jag tror inte det kommer bli så fasligt dyrt. Fälgarna är inte perfekta men väldigt ovanliga i Sverige vad jag vet. Kan ju vara kul och ta hem som reparationsobjekt. Jag tycker dom är skitsnygga!
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Tero:

Ja det är 4 stycken som säljs. De är kantstötta/slitna och det saknas en kåpa. Säljaren säger dock att det går att beställa ny via BMW.
ErikNilsson
m3italia: Vad baserar du på att det inte skulle bli så fasligt dyrt? Ren gissning förmodar jag. Har du inte följt försäljning av fälgar förr och vet vad slutpriserna hamnar på så skall du nog inte räkna med för mycket. Som sagt, många sitter ibland och budar sista timmen vilket gör priset nu fruktansvärt irrelevant.
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Erik: Ja det vet jag, följer många fälgauktioner. Det är just skicket på de här fälgarna, samt att de inte är helt kompletta som gör att jag TROR att det inte kommer bli så dyrt! Hajar du?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.